Reply To: Järvien kunnostus Spirulina mikrolevällä

Home Forums Luonto Järvien kunnostus Spirulina mikrolevällä Reply To: Järvien kunnostus Spirulina mikrolevällä

#303829 Ilmoita asiaton viesti
Henri9
Participant

Lainatakseni erästä kommentoijaa:

”Kannattaisi hankkia joku markkinointivastaava. Potentiaaliset asiakkaat haukkumalla ei edistä omaa asiaansa kovin hyvin.

Jos/kun tuote on hyvä niin miksi ihmeessä sitä sitten ei ole suojattu? Yhteisen hyvän kyseessä ollen pitää hyväksyä ne kiinalaisetkin.

Turhautuminen on ymmärrettävää kun kaikki muut osapuolet on ihan hölmöläisiä, vain peilistä katsomalla näkee, niin mitähän sieltä näkyykään…”

Vastaukseni tähän:

Jos mun työssäni on jotain hölmöä, niin itsehän pidän rakentavaa kritiikkiä vain voittona projektille.

Sellaista en kuitenkaan ole saanut, mistään suunnasta esim. yliopistoista joihin olen yrittänyt olla yhteydessä vuosia.

Tänään turun yliopiston eräs leväekspertti lähetti sähköpostia, että ota yhteyttä sitten kun olet saanut systeemin toimimaan.

Eli sitten kun olen tehnyt työn, minkä valtion kuuluisi tehdä niin miksi ihmeessä käyttäisin näitä Suomen palveluja enää hyväkseni, kun työni jatkuu sitten ulkomailla?

Se, että sanon suoraan miten asiat on, että on hölmöä myrkyttää maaperä, vesistöt ja ihmisetkin kaikenmaailman kemikaaleilla maataloudessa, ei ole mikään loukkaus vaan totuus, toki totuus voi loukata jos on omallatunnolla asioita joita ei voi itsellekään oikein myöntää.

Olen päättänyt että keksintöni tulevat olemaan ilmaisia niin Kiinalle kuin Suomelle.

Kun/jos kerran Suomella ei ole halua ratkaista maassamme olevia ongelmia ja vääryyksiä, että käytämme lisäksi köyhien maiden luonnonvaroja kuten rehua ja lannotteita: sehän on varastettua tavaraa, koska raha on eriarvoista siellä, niin miksi ihmeessä tekisin yhteistyötä jatkossa paatuneiden rikollisten kanssa?

Siinä vaiheessa, kun köyhät maat saavat asiansa kuntoon: sieltä ei voida enää varastaa asioita Suomeenkaan, niin millä ihmeellä te sitten elätte suomalaiset kun ette kerran enää osaa/viitsi tehdä omaa ruokaanne edes?

Niin, sitten onkin asia niin, että suomalaiset on se kehitysmaa ja tekevät vastaavasti orjatyötä kiinalaiselle, että saadaan leivänkanttu edes pöytään.

Syy, miksi en suojaa keksintöjä on yksinkertainen: tässä tilanteessa, kun itsekin olen osallinen tähän varkauteen, on vain rehellistä yrittää ratkaista tilanne niin ettei enää tarvitse elää tällä tavoin.

Tällöin ei voi varas miettiä omaa etuaan, vaan maksaa velkojaan.