Reply To: –YDINvoima luonnossamme

Home Forums Luonto –YDINvoima luonnossamme Reply To: –YDINvoima luonnossamme

#275045 Ilmoita asiaton viesti
mauri
Participant

-_-__—–_-__-_—–__—-__-__
_________________________________

Arto Lauri 101. Harrisburg, Faraday engine


————–

Arto Lauri 100. Rossi


—————
_________________

3401. Vesi V

Suomi 24 2014.11 VESI
h2o h2o h2o h2o h2o

stubelius 17.11.2014 21:59
Tsekkaappa Palo verden ydinvoimala. Malliesimerkki miten ydinvoimala toimii myös aavikolla

maurilappi17.11.2014 22:44
Tietysti toimii aavikolla, jos tuhlataan 1 800L/s parasta juomavettä!.. MILJOONAN ihmisen elinvedet tauotta jotta ydin paskavoima pyörii.

SEINÄHULLUA, kuten ydinala aina. Lisäksi systeemi vähentää ydinvoimalan ennestäänkin olemattomasta 25% hyötysuhteesta -5%!- – –

Kuvaavaa, ettei YKSIKÄÄN MUU kilpaileva uudisenergian muoto tarvitse LAINKAAN makeaa tuhlausvettä.

12+917.11.2014 23:46
Eli siis jätevesi on mielestäsi parasta juomavettä. Ei ihme ettei sinulla ole ihan jokainen inkkari kanootissa

maurilappi18.11.2014 01:14
Älä ole NIIN typerä, että luulet jäteveden kelpaavan ydinvoimalan jäähdytykseen IKINÄ. TVO:ssa suurimpia pelkoja oli, että muutama tippakin jäteöljyjä lauhduttimeen päässeenä estäisi JO lämmön vaihdot. Ja reaktori siitä lennosta jo räjähtää!

Itse asiassa TVO:n käyttämä vesi EI riittänyt edes puhtaana. Vaan sen piti olla

IONIPUHDISTETTUA!
_____________________

Tosin aavikollahan KAIKKI saatavilla oleva vesi on ELINTÄRKEÄÄ. Mutta haihdutuksessa käytetty tuhotaan surutta kenenkään käyttämättömiin kuivaan taivaaseen. Hullumpaa ideaa tuskin onkaan. Kuin tappaa miljoonia janoon. Jotta pari katuvaloa palaisi tyhjällä aavikkotiellä..

13+618.11.2014 08:31
Palo verden laitos käyttää n. 76 miljoonaa kuutiometriä vettä joka vuosi. Se n. 25% Arizonan/Phoenixin vuosittaisesta vedestä. Iso säästö Sinänsä, kun päättäjille jää ratkottavaksi vain 3/4 ongelmasta, että mihinkö helvettiin tämä vesi lykätään kun sitä ei voida oikein missään käyttää.

Mauri mauri18.11.2014 13:33
2 400L/s!! Kuten taas huomaamme olin TÄYSIN OIKEASSA ydinvoimin ihmisiltä/luonnosta POIS TAPETUN veden hirmumäärästä !

YK raportoi jo 2008, että nimenomaan VEDEN PUUTE on ihmiskunnan kaikkien aikojen suurongelma. Juuri tuollaisen HULLUUDEN takia. Että ydinvoimalat tappavan kaiken liikenevän elämälle korvaamattoman makean veden. Mikään m u u energiamuoto, kuin ydinvoima EI tuhoa makeaa vettä. 95% Maailman reaktoreista tekee juuri näin.

Eikä ongelma tietenkään jää tähän. Kun hiipuvat pohjavedet tuhotaan ydinvoiman lauhteena. Ei mene enää kuin hetki ja pohjavedet putoavat niin alas. Että MERI työntää tilalle myrkyllisen suolavetensä. Sen jälkeen kuolee suolaan myös alueen päällä kasvavat pellot, kaupungit, metsät, järvet, KOKO MAA!

Ydinaavikoittava ydinvoima ON ihmiskunnan PÄÄONGELMA! EU varoitti jo 2008, että sadannastamme ydinvoima leikkaa -70%. Sitten päälle tässä kerrottu seinähulluus, että loputkin jäljellä olevat vedet pilataan surutta ydinvoimaloitten jäähdyttämisiin. Voiko enää järjenköyhempää olla?
——————

Suomi 24 jatkoa Meeri Vesi 18.11.2014 14:30
” Ei mene enää kuin hetki ja pohjavedet putoavat niin alas. Että MERI työntää tilalle myrkyllisen suolavetensä.”

SUPO poliisi
Eipä hätää. Ydinvoima tuo avun. Ydinvoimaloiden tuottamalla lämpöenergialla voimme taloudellisesti valmistaa makeaa vettä merivedestä.

Mauri lappi18.11.2014 14:56
Kiinassa on tällä hetkellä pohjavesi 200m syvällä. Ja vuosittain putoaa aina 1m/y lisää. Noo.. pientähän tää tavallaan on, kun Saudeissa on pohjavesi 2 km syvyydessä JO!

Siinä onkin ydinvoimalat ihmeissään. Kun muutaman vuoden kuluttua 200 reaktoria alkaa pohjavesistä ryystämään tyhjentyneeseen tilaan rynnännyttä Suolavettä. Jonka vesi ei yhtäkkiä enää voida käyttää PÄIVÄÄKÄÄN reaktorien jäähdyttämisiin.

Tai no sama tilanne kun tuhansien neliökilometrien alueet on vaan TYHJINÄ vesistä ydinaavikoitumisesta. Australian uraanikaivokset käyttää enemmän sikäläisiä pohjavesiä, kuin yksikään suurkaupunki tai teollisuuslaitos koko eteläisessä pallonpuoliskossa!

On laskettu, että Australian uraanikaivokset sammuvat muutamassa vuodessa, koska energianegatiivisen uraanin kaivuun EI löydy jatkossa koko MANTEREELTA lainkaan tuhottavaa, edes puhdasta pohjavettä.
—————