Jäniskoiran valinta
- This topic has 1 reply, 34 voices, and was last updated 19.12.2010 at 19.12.2010 12:42 by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Metsästys & riista › Jäniskoiran valinta
”Ulkona saa ympärivuotisesti pitää vain sellaisia koirarotuja, jotka soveltuvat jatkuvaan ulkona olemiseen. ”
Ajokoirista ei taida soveltua yksikään että on se lämmitin pakollinen.
Beagle sopii myös kerrostaloon, MUTTA beagle tarvitsee paljon liikuntaa. Turkki on helppohoitonen( on kokemusta)
sopii seurakoiraksi hyvin:)
olen samaa mieltä että se sopii kerrostaloon mutta tarvitsee paljon liikuntaa..=)
beagle on hyvä valinta.
ittellä ollut keväästä asti dreeveri, reilu 2 vee oli tytöllä ikää kun mulle tuli. ei hauku sisällä ikinä, ei ole tuhonnut mitään…kiltti sisäkoira ja rauhallinen. tosin kaikki ovat yksilöitä ja riittävä liikunta takaa terveen käytöksen…
koira nukkuu vieressä ja on mulla aina mukana. saunareissut ja kyläilyt tehhään porukalla joten toiset koirat ja ihmiset tulevat tutuiksi.
koira on lisäksi sitkis ajaja ja nuoresta iästä huolimatta viikonloppuna kaatui sille 13. jänis tälle syksylle..
Mitenkä iso tarha tarvii olla suomenajokoiralle??? Entä mitä kannattaa ottaa huomioon pentua hommatessa??
kyllä sen ite näkkeepi mikä mahtuopi olla sopivan kokonen tarha… ittellä suomenpystykorva ja aamut ja illat pihalla irti ja postille hihnassa mukaan ja aina illalla vähäksi aikaa sisään , saapipas olla perheen parissa :)
kyllä sen ite näkkeepi mikä mahtuopi olla sopivan kokonen tarha… ittellä suomenpystykorva ja aamut ja illat pihalla irti ja postille hihnassa mukaan ja aina illalla vähäksi aikaa sisään , saapipas olla perheen parissa :)
ota suomen ajokoira
Ite hommasin itelleni joululahjaks suomen ajurin, ja tossa se vikisee vieressä
Se ehkä oli liian kauan entisellä omistajalla ja sen takia arka…
Russon se on saanu varsinaisesti liikkeelle (ilman ääntä) kerran, mutta seuraa jo hyvin!….oon ehkä laiska tai jotain, ku toiset sanoo, että ”tossa iässä ajetaan jo paljon!!!”….
Kannattaa kattoo nuoret jotka on hankkimassa suomenajokoiraa niin tuolta mettäjuntin kennelin sivuilta sellanen ku junnuketju :D
Odottaa jo koska saisi alkaa treenaamaan uutta tulevaa rusakon tappokonetta.
Hieman vielä nuori, mutta eiköhän kuitenkin pian alkaa ajelemaan kun kausi alkaa.
[img]http://www.eralehti.fi/keskustelu/s/img/user/300l_634163421760952355.jpg[/img]
[img]http://www.eralehti.fi/keskustelu/s/img/user/300l_634163864964872500.jpg[/img]tässä minun ajuri. harmi vaan ei ole tuoreempaa kuvaa otettuna, kun tässä kuvassa Ronja on n.0,5v ja nyt Ronja on vuoden ja pari viikkoa :D
Rannari
Tuo on Suomen ajokoira naaras, mutta vielä pentu. Alle 3kk, mutta eikös siinä iässä pian jo ensi ajot pitäisi lähteä.
myös beagle toimii oikein hyvin jäniskoirana (kaverilla on). :)
Jarin kanssa kalassa -arvauskisa pyöri Lempäälän Höytämönjärvellä yli viisi...
Uudessa luonnonsuojelulaissa ja siihen liittyvässä Urho Kekkosen kansallisp...
Kalatalouden Keskusliitto esittää, että myös yli 65-vuotiaiden tulisi maksa...
Autiotupien käyttöohjeet on yleensä kerätty pöydillä oleviin kansioihin eli...
Jari ja Heikki tepastelevat viikon kuluttua Lempäälän Höytämönjärvelle tavo...