kinuski ilmakivääri 30 euroo

Home Forums Ilma-aseet kinuski ilmakivääri 30 euroo

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    mettämies93
    Member

ajattelin aloittaa tälläsen keskustelun ja vähän kysellä muiden mielipiteitä honkkarin 30e kinuski ilmakivääristä. itse olen omistanut tälläsen pelin noin 4 vuotta ja mitään hyvää sanomista ei ole siitä kun hinta(30e). itsellä kun on se lataus ”kammio” joka aukee kun lataus vivusta vetää.Nin aukee se kolo johka saa panoksen niin sen ohja on haljennut kaikilla mun kavereilla ja myöskin mulla tyyppivika varmaankin. Varaosista vielä sen verran että tietääkö kukaan mistä noihin sais jousia itsellä sanoi sopimuksen irti 4000 panoksen jälkeen:)

laitan linkin toiselle foorumille jossa on kuva samanlaisesta ilmakosta kun mulla. mutta mulla on vaan musta. se on toi ylempi ja kuva ei ole minun ottamani eikä ole mun asekkaan vittuilijoille tiedoksi http://forum.eralle.net/viewtopic.php?p=276639&sid=03483aa97d8c3213e4cfbfaa4b95da2a

volkkari mies menee sinne mihkä sitikkamies ei pääse:)
    #102662 Ilmoita asiaton viesti
    Stara
    Member

On meitä näköjään moneen junaan ja vielä jää samanlaisia asemallekin!

#102664 Ilmoita asiaton viesti
    mettämies93
    Member

ai kuin niin?

#102666 Ilmoita asiaton viesti
    ..
    Member

On ollut myös, ei sillä viitsi ampua mitään. Satunnaista osumista sinne tänne, eikö?

#102667 Ilmoita asiaton viesti
    mettämies93
    Member

joo olen menettänyt täysin luottamukseni ilmakivääreihin just siksi varmaan että sillä ei osu ja luulisin että ei osu muillakaan. Taidan olla varmaan väärässä tiedätkö muuten .. (vierailija) että minkä merkkinen ase kinuski oikeen on

#102670 Ilmoita asiaton viesti
    ,j
    Member

itel on gamon noin 20 vuatta vanha ilmakko ja osuu tulitikkuun 20 metrin päästä.
    oli joskus myäs honkkarin ilmakko ja meni viikon sisällä palasiks

#102672 Ilmoita asiaton viesti
    mettämies93
    Member

aika vanha ilmakko sulla on ja tarkkakin jos 20m osuu tulitikkuun oletko montakertaa vaihtanut jousen vai oletko koskaan. ei nämä nyky camot ole varmastikkaan noin pitkä ikäsiä ennen muinoin panostettiin laatuun huomaa kaikiessa mitä kattelee vaikka 70 luvulta

#102673 Ilmoita asiaton viesti
    ,j
    Member

jousta ei ole tarvinnut vaihtaa ikinä eikä muutakaan huoltoa tehdä. öljyöminen tarpeeksi usein riittää

#102674 Ilmoita asiaton viesti
    ilmakkometsästäjä
    Member

Mun tollanen kinkki tikkaa kyl 10 mm kasaa 25 metrilt. Sanotaan vaik nii ettei nii pienii maalei viiti ees ampuu, joihi toi ei riitä. Voiko moittii tohon hintaa?

#102677 Ilmoita asiaton viesti
    korvenpoika
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: Mehtämiehenalku93
    …ei nämä nyky camot ole varmastikkaan noin pitkä ikäsiä ennen muinoin panostettiin laatuun huomaa kaikiessa mitä kattelee vaikka 70 luvulta

Puhut asiaa, itellä on ollu sellaset 7 vuotta gamo ja siitä on tehot hävinny kun tuhka tuuleen. Ennen meni helposti lauan läpi, mutta nyt ei läheskään.

#102680 Ilmoita asiaton viesti
    Öljyä koneeseen
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: korvenpoika
    …ei nämä nyky camot ole varmastikkaan noin pitkä ikäsiä ennen muinoin panostettiin laatuun huomaa kaikiessa mitä kattelee vaikka 70 luvulta

Puhut asiaa, itellä on ollu sellaset 7 vuotta gamo ja siitä on tehot hävinny kun tuhka tuuleen. Ennen meni helposti lauan läpi, mutta nyt ei läheskään.

Uusissa Gamoissa on öljyä sisällä. Öljy syttyy puristuksessa ja antaa lisätehoa.
    Voisikos olla siitä kyse? Jos laitat tipa tai puoli öljyä pyttyyn. Kokeile, mutta älä liiioittele. Liiallinen öljyn poltto impukassa voi katkaista jousen.

#102681 Ilmoita asiaton viesti
    korvenpoika
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: Öljyä koneeseen
    Alkuperäinen kirjoittaja: korvenpoika

Uusissa Gamoissa on öljyä sisällä. Öljy syttyy puristuksessa ja antaa lisätehoa.
    Voisikos olla siitä kyse? Jos laitat tipa tai puoli öljyä pyttyyn. Kokeile, mutta älä liiioittele. Liiallinen öljyn poltto impukassa voi katkaista jousen.

Vois kokeilla, kiitti neuvosta!

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.