Winchester mod 1300

Home Forums Aseharrasteet Winchester mod 1300

Viewing 8 posts - 46 through 53 (of 53 total)
  • Author
    Skeettari
    Member

Se minun pumppu on siis malliltaan 1200, ei otsikon mukainen 1300. Kyseisten mallien eroista en tiedä…

#207962 Ilmoita asiaton viesti
    pöljä.kokeilisit joskus winskuu.ei mitään onglelmii 15 vuoteen.
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: Mehtämies93
    en varmasti osta mitään karvakäsi ahmed haulikkoa kyllä sen pitää olla jku tunnettu:)
    #207963 Ilmoita asiaton viesti
    isku
    Member

hyvä pyssy.ei ongelmii 15 vuoteen.mota pitkäkorvaa saatu…

#207964 Ilmoita asiaton viesti
    jaskaaa
    Member

osti winsun 1300:sen ja siitä meni etutukista lahtevä metalli tangot poikki! >Tietäiskä kuukaan mistä winsun varaosia

#207965 Ilmoita asiaton viesti
    tuolta taitaa löytyä
    Member
    #207966 Ilmoita asiaton viesti
    jh
    Member

ja hjorth on maahantuoja niin lyötyy varmasti..

#207967 Ilmoita asiaton viesti
    rotaattori
    Member

Eiks tää palsta pitäny olla winsuille? Bakkalista löytyy aika monta sivua muualtakin. Itelläni on wisu 1300 ranger enkä ol sen parempaa koittanu (turha luulla et aseet jotka olen koittanu sais kahden kädensormin laskettua) enkä tiedä asetta jossa olisi parempi tähtäin. Aino pikku vika on se kun ampuu täyteeisiä niin joskus lyö suoja lukon päälle ettei koko ase hajoa. Aika monta panosta olen matkaan lähettänyt ja kakilla tuntuu olevan kuvio. Uutena 470 ostin käytettynä niin 200e!!! et ei se nyt niin kallis ol. Ja jos hyvää päällekkäis piippuista haluaa niin kyllä khan on käteen sopiva ja hinta 400e

#207968 Ilmoita asiaton viesti
    Member

onko kellaan kokemusta mosbergin 500 12/76 pumpparista et tekeekö sillä mitää

Viewing 8 posts - 46 through 53 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.