kyttäyskoppikuvat tänne

Home Forums Metsästys & riista kyttäyskoppikuvat tänne

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    mettämies93
    Member

laittakaa kaikki kyttäyskoppikuvanne tänne mukava katsella niitä.
    itse olen kanssa rakentamassa kyttäuskoppia ja laitankin kuvia tänne kun saan sen valmiiksi eli muutaman kuukauden päästä kun pääse mökille kesälomalla rakentamaan.

#29713 Ilmoita asiaton viesti
    ihmettelijä
    Member

majavapassissa olin yhden romuhaavan alla. vakiasukas tuli iltapimeässä tervehtimään. eikä ollut pahoillaan vaikka yhden sen kodin kaatajakanditaateista ammuin vain 15 minuutta ennen poseerausta. muutama kämppäkaveri tuli vielä hetki kuvan oton jälkeen kartsalle kuikistamaan..sitten lähtivät luultavasti yökyliin koko porukka…
    [IMG]http://i245.photobucket.com/albums/gg64/anterojohannes/P1050921.jpg[/IMG]

#29714 Ilmoita asiaton viesti
    abcd
    Member

Hieno kuva!! Ja hauskan näköinen kaveri.

#29715 Ilmoita asiaton viesti
    veksu
    Member

Katopas vaan ihmettelijä ottanut,kuvan liito-oravasta.:) Joka on aika,harvinanen näky muutenkiin luonossa.Onpa tullut,2 kertaa itsekiin nähtyä liito-orava luonossa.:)

#29716 Ilmoita asiaton viesti
    mettämies93
    Member

missä noi liito-oravat oikeen majailee mitkä on kriteerit.

#29717 Ilmoita asiaton viesti
    ihmettelijä
    Member

kotopihassa jänisjoen varrella niitä on melko paljon. vanhoissa romuhaavoissa tikkojen tekemissä koloissa pitävät tukikohtiaan. vaatii yleensä sekametsää ja yhtenäisiä metsäalueita että viihtyy. ruokapuina käyttää leppää, haapaa ja koivua. olen joskus myös raidan kukintoja nähnyt kaverin natustavan. asettuu myös pihapiiriin pönttöön ja eipä juuri välitä ihmisen läsnäolosta. tuokin mikä on kuvassa majailee 5 metrin päässä nuotiopaikasta jossa on melko kova käytöaste. yleensä ihmiset ei iltasella enää paljon puihin katsele ja niinpä tuo pokemonin näköinen kinniäinen saa rauhassa touhuta. varmimmin sen olemessaolon toteaa puun alla olevista ulosteista.riisin kokoisia vaaleanruskeita papuja jos on puun alla niin kolo käytössä.

#29718 Ilmoita asiaton viesti
    Kala-Harri
    Member

http://www.videoita.fi./index.php

Tuolta löytyy metsästysvideoita. Mm. tämän kevään Kanadan karhujahdista ampumani karhu aseeseen kiinnitetyllä videokameralla kuvattuna. Näistähän on ollut puhetta ja kokemuksia kerätään koko ajan juttua varten. Tuossa vähän mallia.

Pääasia että mies viihtyy
    #29719 Ilmoita asiaton viesti
    siistiä
    Member

mutta mistä se mieletön rutiseva ääni tulee.

#29720 Ilmoita asiaton viesti
    Kala-Harri
    Member

Kameran mikrofoni on aivan lähellä tuolia. Se ääni kuulostaa kauhean kovalta, mutta esim. karhu tai minä emme sitä kuulleet. Kamera ottaa melko tarkasti ääniä. Videolta voi esim. kuulla kun karhu örisee 75 metrin päässä laukauksen jälkeen. Ei siis ihme, että asetta hieman siirtäessäni tuota ääntä tuli videolle.

Pääasia että mies viihtyy
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.