ylläpito…mitä ihmettä te värkkäätte

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet ylläpito…mitä ihmettä te värkkäätte

Tämä aihe sisältää 36 vastaukset, 20 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  joku vaan 19.01.2010 at 19.1.2010 08:15.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 37)
  • Julkaisija

mike91
    Jäsen

kysyin eilen pienois kiväärin paukuista että minkälaisia kuparipinnotteisia paukkuja löytyy, niin miksi ihmeessä se piti mennä poistamaan. Ja haluaisin vastauksia pikaisesti, jäi nääs ihmetyttämään mitä te värkkäätte

#201013 Ilmoita asiaton viesti

Mixxxu
    Jäsen

Johtuisiko siitä että pienoiskiväärien paukuista löytyy jo miljoona aihetta..

#201014 Ilmoita asiaton viesti

kyselijä
    Jäsen

vaikka löytyisikin miljoona eriaihetta aiheesta ja sen vierestä niin suomi on vapaa maa missä saa kysellä ihan mitä vaan kunhan kysyy sen asiallisesti.
    ja täällä varsinkin saa kysellä aiheesta ja sen viertestä vaikka olisi vasta-alkaja tai 50vuotta ollut jo metsästys puuhissa mukana.
    vaikka olen jo päälle 30 kympin niin olen täysin vasta alkaja metsästys puuhissa ja varmasti minä tulen kyselemään kaikista niistä aiheista joista olen kiinnostunut tietämään.vaikka ne oliksikin joiden mielestä tyhmiä kysymyksiä niin ei tarvitse vastata mutta aina on joku joka osaa asiallisesti sanoa sanasen asiasta ja vaikka sen vierestä.
    Kiitos

#201015 Ilmoita asiaton viesti

Jäsen

Oiskohan näin ku siihen piekkuun ei ole kokovaippaa saatavissakaan…

#201016 Ilmoita asiaton viesti

Moderaattori
    Jäsen
    Alkuperäinen kirjoittaja: mike91

kysyin eilen pienois kiväärin paukuista että minkälaisia kuparipinnotteisia paukkuja löytyy, niin miksi ihmeessä se piti mennä poistamaan. Ja haluaisin vastauksia pikaisesti, jäi nääs ihmetyttämään mitä te värkkäätte

Keskustelu lähti luistelemaan asiattoman sanailun puolelle, niin se poistettiin alusta lähtien. Uusi aloitus ja asialinjalla, Mike 91.

Moderaattori/Erä
    #201017 Ilmoita asiaton viesti

mike91
    Jäsen

itse en sitä aloittanut ja kun miulle pottuillaan niin varmasti kyllä pottuilen takas.
    Eikä siinäkin tapauksessa olisi voinut jättää kysymyksen jäljelle ja poistaa turhat kirjotukset

#201018 Ilmoita asiaton viesti

mike91
    Jäsen
    Alkuperäinen kirjoittaja: Mixxxu

kirjoitin kysymyksen jo valmiiksi aloitettuun aiheeseen

#201019 Ilmoita asiaton viesti

mike91
    Jäsen
    Alkuperäinen kirjoittaja: –

pienoiskivääriin saa kupari päällysteisiä luoteja, ajattele ennenkuin tuomitset

#201020 Ilmoita asiaton viesti

olen joskus nähnyt kuparinvärisiä luoteja mutta ne on silti mennyt kasaan kun on johonki ampunut. löytyykö 22lr panoksia ns. kokovaippaluoteja. ne olisi varmasti hyviä jos ampuu pyitä. lyijyluoti tekee joskus veristä jälkeä.

#201021 Ilmoita asiaton viesti

Jäsen

Se kupari päällyste ei ole kokovaippa vaan pelkkä kupari pinnoite.

#201022 Ilmoita asiaton viesti

Pekka Suuronen
    Osallistuja (Participant)

Pienoiskiväärin luodin kuparipääällyste on samaa luokkaa kuin markkinoilta ostetun kultakellon päällyste. Tämä selviää helposti kun raaputat luotia veitsellä tai viistät pientä siivua. .22 LR vaippaluoteja ei ole ollut olemassakaan.

Näitä ”ennen kuin” neuvoja voisit miettiä itsekin ennen julkiseen sanaan kirjoittamista.

#201023 Ilmoita asiaton viesti

todella outo
    Jäsen

ihme ettei 22lr panoksia ole ladattua 22 wmr:n luodilla. vai olisiko niille sitten ostajia.

#201024 Ilmoita asiaton viesti

Mixxxu
    Jäsen

Alkuperäinen kirjoittaja: Mixxxu

kirjoitin kysymyksen jo valmiiksi aloitettuun aiheeseen

jaa no anteeksi, ymmärsin väärin :)

#201025 Ilmoita asiaton viesti

mike91
    Jäsen

en ole koskaan sanonut että 22 kaliperii olisi kokovaippaluoteja, sanoin että kupari päällysteisiä ja olen kiinnostunut niistä siksi että lyijy luodit sotkee piipun niin pahasti

#201026 Ilmoita asiaton viesti

abcd
    Jäsen

CCI Mini Mag (400 m/s)
    CCI Velocitor (435 m/s)
    RWS High Velocity HP (400 m/s)
    Remington Golden bullet
    Federal Gameshock
    Federal Champion Target
    (Federal) American Eagle

Tuossa muutama kuparipinnoitettu patruuna. Osaa tehdään sekä reikäpäänä että normaalina, ja American Eagle:a tehdään varmasti myös pinnoittamattomana versiona. Saatavuudesta en sano muuta kuin että ainakin muutamaa listalla olevaa saa Suomesta.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 37)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.