haulikolle kaveriksi piekka vai kivääri??

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet haulikolle kaveriksi piekka vai kivääri??

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Wanha 09.03.2008 at 9.3.2008 16:30.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

Wanha
    Jäsen

olen 13v niin kannateeko ostaa haulikolle kaveriksi aseeksi pienoiskivääri vai joku kivääri mikä ei revi lintua pahastikkaan kelpaako 308 linnulle ? ja sillä varmaan hirvikin kaatuu jos vaikka jonkun vuoden päästä siihenkin hommaan innostuisi. onko baikal ij-18 MH kauhean huono se ei olisi kauhean kalliskaan ja jos ostaa jommankumman kannatteeko ostaa sitten myös kiikari vai onko avotähtäimisellä hyvä ampua ??

#165908 Ilmoita asiaton viesti

Vieras
    Jäsen

Itselleni olen ajatellut tuota 308:a on kuulemma monipuolinen ja eri patruunoitakin on kuulemma hyvin saatavilla,sopii linnusta hirveen.

toinen vaihtoehto olisi vaikkapa 222rem joka on myös itselläni kanssa hankinnassa.

tosta piekkarista = 22LR en osaa paljoakaan sanoa itse ehkä kepuuttaisin sen loukulle,ja harakoille ja joillekin riistalinnuille.

#165912 Ilmoita asiaton viesti

Wanha
    Jäsen

joo käytettynä vois varmaan saada tuomosen 222rem tai 308 aika halvala ei tätä rahaakaan mitään hirmuisesti ole niin joku halpa hyvä mikä kestää vielä sitten vuosien päästä

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.