Khan Field 12/89

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet Khan Field 12/89

Tämä aihe sisältää 11 vastaukset, 11 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  ;) 21.04.2010 at 21.4.2010 15:12.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija

sup
    Jäsen

Mitä mieltä olette? Onko hyvä ase aloittelijalle?

#165328 Ilmoita asiaton viesti

ei ole
    Jäsen

ei todellakaan ole. ei kokeneelle eikä kenellekkään. miksi pitää olla jokin khan. onhan niitä parempiakin.

#165333 Ilmoita asiaton viesti

beretta
    Jäsen

joo ehdottomasti beretta , sen parempaa pyssyä ei ole. Kolminkertainen eläköönhuuto beretalle .Eläköön eläköön eläköön!

#165348 Ilmoita asiaton viesti

empä osaa sanoa muuta ku että kaverilla on khan-haulikko ja se on ollu aikas kovassa käytössä ja erittäin kovissa oloissa on ase joutunut olemaan mukana.
    Mun mielestä se voi olla erittäinkin hyvä haulikko aloittelijalle.

ja mun mielestä ei kannata pistää tuhansia euroa ensimmäiseen aseeseen koska silloin tekee kalliimman puoleisia virheitä aseen käsittelyssä. halpa ja kestävä on parempi aloittelijalle.

#165357 Ilmoita asiaton viesti

vais niin
    Jäsen
    Alkuperäinen kirjoittaja: mikäs siinä
    empä osaa sanoa muuta ku että kaverilla on khan-haulikko ja se on ollu aikas kovassa käytössä ja erittäin kovissa oloissa on ase joutunut olemaan mukana.
    Mun mielestä se voi olla erittäinkin hyvä haulikko aloittelijalle.

ja mun mielestä ei kannata pistää tuhansia euroa ensimmäiseen aseeseen koska silloin tekee kalliimman puoleisia virheitä aseen käsittelyssä. halpa ja kestävä on parempi aloittelijalle.

halpaa ja kestävää ei ole. haulikolle on tärkeä että nousee poskelle hyvin ja kuvio on hyvä ja muutenki hyvä ampua. halvat ei aina näin tee. ja miksi ei voisi kerralla ostaa hyvää niin ei tarvitse ikinä toista ostaa. itselläni turkkilainen haulikko hajosi kahdesti sitten kauppa purettiin.

#165360 Ilmoita asiaton viesti

Jäsen

khan on huippu tason pyssy ne jokka sitä haukkuu niin on pässejä

#165382 Ilmoita asiaton viesti

grimnir
    Jäsen

Ei ole pyssystä kokemusta.. mutta on turha haukkua asetta jos sillä ei ole itse ampunut laukaustakaan. Niin kuin tuossa aikasemmin kollega totesi; jos ase nousee hyvin olalle/poskelle tähtäytslinjaan jne. ja supistukset on hyvät niin kyllä se on HYVÄ ase!! Hinnalla ei ole väliä niin paljon… toki jokin monen tuhannen euron haulikko on takuulla loistava ase ja useimmiten ammattilaisen käsityötä, mutta hyvä metsästäjä ampuu riistan ihan ’normaali-hyvällä’ aseella. Ei aloittelevan tahi vanhemman metsästäjän tarvi ampua eri aseilla.. Itse ampunut monta vuotta remingtonilla ja vanhalla baikalin päällekäispiippuisella, jokin aika sitten vaihdoin tikan pumppuun.. lintua tullut alas.

Pah!

#165407 Ilmoita asiaton viesti

Itselläni ei ainakaan mitää hämminkiä Khan 12/89 pesällä varustetussa haulikossa. On ammuttu ohi ja osuttukin. Tai sitten tämä omistamani khan oli vain niitä harvoja kun en itse oikene löyrä kuin haukkuja. Ja kokemusta on kyseisestä aseesta kauan on palvellut ja hyvin.

#165431 Ilmoita asiaton viesti

Jägar
    Jäsen
    Alkuperäinen kirjoittaja: aseen omistaja
    Itselläni ei ainakaan mitää hämminkiä Khan 12/89 pesällä varustetussa haulikossa. On ammuttu ohi ja osuttukin. Tai sitten tämä omistamani khan oli vain niitä harvoja kun en itse oikene löyrä kuin haukkuja. Ja kokemusta on kyseisestä aseesta kauan on palvellut ja hyvin.

Ei minulla kanssa valittamista. Mielestäni ihan kohtuu hyvä pyssy.
    Oletko muuten ”aseen omistaja” kertaakaan kiristänyt peräruuvia Khanistasi?

#165434 Ilmoita asiaton viesti

;)
    Jäsen

no nämä ”beretta ja benelli” miehet nyt haukkuvat varalta kaikki muut merkit kun ovat itse jo paskaan polkaisseet

#165437 Ilmoita asiaton viesti

jjl
    Jäsen

Taasko on tikkari hukassa.

#165442 Ilmoita asiaton viesti

;)
    Jäsen

eikun muumi karkki…semmonen vihree, tippu kehveli sängyn väliin

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.