Rihlakko

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet Rihlakko

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Helheim 12.03.2008 at 12.3.2008 17:53.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

hemmo
    Jäsen

minkälainen ase rihlakko on käytännössä? tuleeko kasaa?onko hyvä metällä?olen ehkä hankkimassa! olen kuullut puolesta että vastaan!

#164025 Ilmoita asiaton viesti

Tundra
    Jäsen

Aseet ovat yksilöitä, kuten varmaan tiedät. Joku tykkää äidistä ja toinen tyttärestä eikä oikeaa varmaa vastausta ole. Tuleeko kasaa riippuu aseesta. Testaa, hyvä mies! Uskon että rihlakolla ammuntaa harjoitellut sälli pärjää varmasti siinä missä muutkin. Mutta se yhden haulipiipun rajoitus ja kiikarihommat(jos ei avotähtäimellä pärjää) pitää huomioida. Mitä aiot jahdata by the way? Rihlakko on lintukoiramiehen ase jos mikä…

#164029 Ilmoita asiaton viesti

hemmo
    Jäsen

naapuri on ampunut pientä kasaa baikalin taigalla vaikka luulen että ase ei mikään kasapyssy olekaan ase-sepältä tuli mielipide että tee valas onkeen koukku semmoisesta. piiput osoittavat eri suuntiin… ajattelin että onko kasat sattumaa vai onko ase oikeasti hyvä.lintusa meinasin jahdata vaikka koiraa en omistakaan kun ei kahden aseen kanniskeleminen välttämättä huvita. kiikaria olen ajatellut pika-jaloilla ja yhdelläkin piipulla tippuu jos ampuja osaa asiansa:)

#164031 Ilmoita asiaton viesti

jussi
    Jäsen

rihlakkoon on parempi aseen sivvuu kiinnitetty kiikari vähä erilaisilla jaloilla. kisko ja avotähtäin jäävät käyttöön ja vähän asetta kääntämällä pystyy ampumaan kiikarilla…..

#164033 Ilmoita asiaton viesti

Helheim
    Jäsen

Tai sitten Aimpointin punapiste pika irrotettavalla suurennusmodulilla…

Mess with the best, die like the rest
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.