Taljajousi

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet Taljajousi

Tämä aihe sisältää 17 vastaukset, 16 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  jousimies 05.05.2011 at 5.5.2011 20:38.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija

metästäjä
    Jäsen

Mista sais ostettua väh.45lb:sen suht hyvän metsästystaljajousen alle 200 euron?

#163863 Ilmoita asiaton viesti

Aficionado
    Jäsen

Hyvästä en tiedä, mutta Hantaurus näyttäisi myyvän PSE Silverhawk (40-55 lbs) pakettia hintaan 196€. Hintaan sisältyy valokuitutähtäin, nuolihylly ja nuoliteline.

#163864 Ilmoita asiaton viesti

et sinä 200e saa yhtään suht hyvää jousta. 200e maksaa jo lisälaitteet jouseen. kuten tähtäin, peep, nuolihylly, nuoliteline, laukaisulaite, rannesuoja, stabi, nuolet, metsästyskärjet, sulituslaite. browning myy jotain halpoja paketteja mutta älä kuvittele saavasi laatua jos halvinta ostaa.

#163865 Ilmoita asiaton viesti

halpa
    Jäsen
    #163879 Ilmoita asiaton viesti

halpa on
    Jäsen

vai onko sittenkään halpa. jos vertaat vaikka lasten jousipyssyihin tuo on kallis. kai se nuoli tuomoisellakin lentää mutta on eri juttu miten. ilmeisesti vetopituus on 28 ja sitä ei voi edes säätää. mitä jos se pitäisi olla 27 tai 29 silloin et jousella tee mitään. tämmöisiin kannattaa kiinnittää huomiota ennenkuin alkaa ”säästään”

#163891 Ilmoita asiaton viesti

jousimies2
    Jäsen

mistä saisin hyviä rannesiteitä

#163894 Ilmoita asiaton viesti

jousimies2
    Jäsen

mistä saisin hyviä rannesuojia kun minulla fred bearin done deal taljajousi jossa on paunoja 70

#163911 Ilmoita asiaton viesti

hanskoitus
    Jäsen

rannesuojia saa lähes jokaisesta paikasta jossa jousia myydään. googlella löytyy paikkoja ja niissä on varmasti rannesuojia. et kertonut missä asut niin huono neuvoa mitään. vai luetellaanko me kaikki alan liikkeet aina kilpisjärveltä helsinkiin asti.

#163924 Ilmoita asiaton viesti

minulla on taljajousi joka ei ole hirveän hyvässä kunnossa mutta koska olen vasta 15 minulla ei ole juuri rahaa jotten kannataisikko minun ostaa uusi jousi vai korjatta vanha kunpaan menee enemän rahaa

#163945 Ilmoita asiaton viesti

Paljonko tarvii paunoja että saa ampua kaurista?

#163950 Ilmoita asiaton viesti

hune
    Jäsen

40 paunaa on minimi peuralle, kuin suomen pienriistalle. nuorijousimies , vähä riippuu et mikä jousessas on vikana , et kannattaako rueta korjaamaa..

#163954 Ilmoita asiaton viesti

Tietäjä
    Jäsen
    Alkuperäinen kirjoittaja: hune

40 paunaa on minimi peuralle, kuin suomen pienriistalle. nuorijousimies , vähä riippuu et mikä jousessas on vikana , et kannattaako rueta korjaamaa..

Metsä kauris on ainoa hirvieläin jota saa maassamme ampua jousella ja raja on 40#

#163958 Ilmoita asiaton viesti

bps
    Jäsen
    Alkuperäinen kirjoittaja: jousimies2

mistä saisin hyviä rannesuojia kun minulla fred bearin done deal taljajousi jossa on paunoja 70

http://www.aa-metsastys.com/uusi/index.php

#163961 Ilmoita asiaton viesti

bps
    Jäsen
    Alkuperäinen kirjoittaja: nuorijousimies

minulla on taljajousi joka ei ole hirveän hyvässä kunnossa mutta koska olen vasta 15 minulla ei ole juuri rahaa jotten kannataisikko minun ostaa uusi jousi vai korjatta vanha kunpaan menee enemän rahaa

riippuu jousesta ja mitä on rikki…. helposti tulee aika kalliiksi.

#163994 Ilmoita asiaton viesti
    Alkuperäinen kirjoittaja: halpa on

vai onko sittenkään halpa. jos vertaat vaikka lasten jousipyssyihin tuo on kallis. kai se nuoli tuomoisellakin lentää mutta on eri juttu miten. ilmeisesti vetopituus on 28 ja sitä ei voi edes säätää. mitä jos se pitäisi olla 27 tai 29 silloin et jousella tee mitään. tämmöisiin kannattaa kiinnittää huomiota ennenkuin alkaa ”säästään”

perustele miksi ei tolla tee mtiään… epätarkka rimpulako?

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.