Panokset CZ varmint 452 22lr:een?

Home Forums Aseharrasteet Panokset CZ varmint 452 22lr:een?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Corey
    Member

Otsikon mukaiseen piekkariin haeskelen hyvää panosta. Jos on kokemuksia niin tänne vaan!

#162724 Ilmoita asiaton viesti
    Fraga
    Member

Mulla kyseinen ase ja siihen en oo viä muita kokeillu ko Lapuan Subsonic HP:tä.
    Mun aseeseen ainakin sopii hyvin. Tarpeeks hyvin mulle. kyllä tyynel 50m hyvä kasa tulee ja siin tulee jo tähtäysvirhettäki ko kiikari on mikä on. Onko sulla siinä äänenvaimennin? mulla on.

#162730 Ilmoita asiaton viesti
    Helheim
    Member

Scoremaxi käy erittäin hyvin, harmi että niitä ei enää valmisteta. Muita ovat remingtonin subsonicit, lapua M ja CCI standard velocity

Mess with the best, die like the rest
    #162734 Ilmoita asiaton viesti
    Corey
    Member

Moi, mulla on SAK:n vaimennin ja silä on tarkoitus variskantaa harventaa. Eli nopeat patit taidan jättää pois valikoimasta. Lapuasta olen kuullut ennenkin hyvää.
    Olisko lisää kokemuksia??

#162739 Ilmoita asiaton viesti
    Kuutti
    Member

omassa 453 varmintissa menee hyvin CCI standart ja S&B subit. CCI 100m pääsee alle 30mm harrisin kanssa ;) huonokin ampuja.

#162757 Ilmoita asiaton viesti
    MAudi
    Member

Mull on 452 varmint lyhyellä (40cm) piipulla ja SAK:lla ja siihen kyllä kans käy cci standard hyvin. paljon muita ei ole kyllä tullu kokeiltuakaan ku noissa tuntuu olevan riittävän hyvä hinta/laatusuhde.

#162760 Ilmoita asiaton viesti
    puppezed
    Member

Omassa tussarissa Lapua Super Club kävi todella mainiosti, ja subsonickin oli hyvä. Halvimmista bulkkipaukuista paras oli Federal Champion StdV, tosin tuo on CZ:ssa yliääninen.

#162765 Ilmoita asiaton viesti
    laurona
    Member

Erityisen hyvä on Fedrral Classic ja Lapuan Master. Hinnaltaan tuo Federal on halpa ja todella käypä ainakin meidän pienariin. Pienin kasa 10mm, muutkin aivan kohtuullisia. Eli hinta/laatusuhde kohdallaan.

#162769 Ilmoita asiaton viesti
    pauli
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: MAudi
    Mull on 452 varmint lyhyellä (40cm) piipulla ja SAK:lla ja siihen kyllä kans käy cci standard hyvin. paljon muita ei ole kyllä tullu kokeiltuakaan ku noissa tuntuu olevan riittävän hyvä hinta/laatusuhde.

eli kenen tekemä piipun lyhennös?

#162771 Ilmoita asiaton viesti
    MAudi
    Member

Ahti Huvilalta ostettu valmiiksi lyhennettynä. Nyt kun on tullut enempi panoksia testailtua niin olen päätynyt SK:n high velocityyn. Sataan metriin toistuvasti alle 15mm kasaa viidellä laukauksella.

#162774 Ilmoita asiaton viesti
    .
    Member

federalin target käy hyvin mutta ei ole vaimennin patruuna

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.