Swift 4-12X40

Home Forums Aseharrasteet Swift 4-12X40

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    mursu
    Member

elikkäs semmosta nyt kyselen että onko tuo kiikari toimiva peli jos sitä käyttäis cz 452 22wmr:än päällä? oon suunnitellu että ostan nuo molemmat syksyyn mennessä ku rahaa on tarpeeksi. lähinnä linnustusta varten ostan nuo.

#160931 Ilmoita asiaton viesti
    janozik
    Member

miksi ostat 22wmr? huolettaako takavaara alue?

#160935 Ilmoita asiaton viesti
    mursu
    Member

joo. ku ei oo hirviän laajoja alueet joilla metästelen ja oon tullu siihe tulokseen että ois mulle järkevin kaliiperi.

#160938 Ilmoita asiaton viesti
    janozik
    Member

no siinä tapauksessa varmasti hyvä vaihtoehto.

#160941 Ilmoita asiaton viesti
    mursu
    Member

ja joskus on semmone homma kans että ollaan isommalla porukalla liikkeellä ja ei aina olla iha lähekkäin, nii ei joka suuntaa tohi alkaa ampumaa ainakaa jos on ärsympi pyssy. ja vakio paikka missä metästän on tämmösen pikkukylän laidalla mutta kuitenki jonki verran taloja joka puolella että täytyy olla aika pieni pyssy.

#160945 Ilmoita asiaton viesti
    janozik
    Member

joo kyllä se on hyvä ottaa tuommoset asiat huomioon! itsellä onneksi ihan sama millä ampuu siellä missä samoilen:)

#160964 Ilmoita asiaton viesti
    mölkki
    Member

itellä on 1,5-4,5 ja 3-9×40 Swift ja on ainakin halpoja kiikareita. Swifti antaa selkeän kuvan. Mielestäni halvoista (alle 400€) parhain.

#160968 Ilmoita asiaton viesti
    Helheim
    Member

3-9×40 Swiftistä on kokemuksia, kuva erittäin kirkas reunoiltakin, mielestäni kiikarin ominaisuuksiin verrattuna hinta on todella edullinen.

#160971 Ilmoita asiaton viesti
    Mursu
    Member

juu kiva homma ku on hyvää palautetta nii uskaltaa ostaa.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.