Benelli M2.

Home Forums Aseharrasteet Benelli M2.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 89 total)
  • Author
    On
    Member

Elikkäs kertokaahan kokemuksianne kyseisestä aseesta. Miten on toiminut YMS.
    plussaa ja miinusta.!

#216886 Ilmoita asiaton viesti
    153
    Member

Joo tosiaan en ollut tyytyväinen laisinkaan. Aivan hirveä kalikka.Kunnes sitten koin valaistumisen ja kävin hakeen baikal mp 153 sen .Eli unohda nuo vinkuintiaanien vehkeet ja hae kunnon ryssä!

#216887 Ilmoita asiaton viesti
    on
    Member

Olen kuullut että venäjällä kaikki muu on paskaa paitsi kusi… Tuo baikal mp153 ei ole hyvä ase. Piiput on kieroja ja sillee….

#216889 Ilmoita asiaton viesti
    Helheim
    Member

Tuota henkilön ”153” kommenttia ei pidä ottaa vakavasti… Hän on näitä nuoria jotka on kinunneet vanhemmiltaa eka parisataa ja sitten menneet kesätöihin sähläämään niin että saavat rahat hikisesti kokoon saadakseen ”jonkun makeen” puolimoottorin. Ja sitten se heidän aseensa on tietysti maailman paras ase, hohhoijaa.

#216890 Ilmoita asiaton viesti
    italian ase
    Member

benelli m2 ei ole kokemusta mutta jos se on vähänkään samallainen kuin super m1 niin erittäin miellyttävä on ampua.

#216891 Ilmoita asiaton viesti
    m2/m1
    Member

No minkäslainen tuo m1 on?

#216892 Ilmoita asiaton viesti
    Suujarru
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: on
    Olen kuullut että venäjällä kaikki muu on paskaa paitsi kusi… Tuo baikal mp153 ei ole hyvä ase. Piiput on kieroja ja sillee….

järjen juoksu vielä kierompi.Joo baikal mp 153 on ainut puolari jolla pystyy ampuun 90 asteen kulman taakse kun siinä on niin perkeleen kieropiippu.olen jopa nähnyt kaupoissa niin kieropiippuisia baikaleita että piippu osoittaa suoraan ampujaa kohti,ihmettelen oikein,että kuinka tuollaista voi ollenkaan myydä!! Ja tuo minun mp 153 seni oli niin kiero,että se piippu teki vallan silmukan, kuin trumpetissa… mutta sain alasimenpäällä oikaistua.huh huh ,että on kaduttanut koko hankinta!

#216893 Ilmoita asiaton viesti
    joopa joo
    Member

Tuo oli oikein hyvä kannanotto :)

#216894 Ilmoita asiaton viesti
    Pedro84
    Member

Halojaa! Itse olen omistanut kyseisen aseen vuoden ajan ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Tosi miellyttävä ampua eikä potkaise paljon yhtään. Jos on tottunut ampumaan päällekkäispiippuisella ja haluaisi vaihtaa puoliautomaatin niin benelli m2 on todella hyvä vaihtoehto. Kannattaa käydä ainakin kokeilemassa. Ainut ehkä miinus on että sitä ei saa 89:nä ollenkaan. Jos haluaa 89:n samantyyppisen niin super black eagle 2 on melkein identtinen ase m2:sen kanssa mutta sitä saa nimenomaan 89:nä.

#216895 Ilmoita asiaton viesti
    M2
    Member

Kyllä olen ollut minäkin tyytyväinen Benelliin. On aivan turha vertailla, mutta sanon vaan että on minun parhain pyssy nyt, ja niitä on ollut vuosien aikaan monia. Myös muutama baikal…

#216896 Ilmoita asiaton viesti
    Tom knapp
    Member

Käykäähän kattomassa youtubessa Tom knapp. Ja kokeilkaa sitten itse, niin hämmästytte!

#216897 Ilmoita asiaton viesti
    jukehh
    Member

hyvä ase ei yhtään häiriötä koko metsästyskautena eikä muutenkaan!

#216898 Ilmoita asiaton viesti
    hannu
    Member

hemmetin hyvä ase ei tee syöttö häiriötä

#216899 Ilmoita asiaton viesti
    matti
    Member

ostin tommosen esimmäiseksi haulikoksi ja olen ollut erittäin tyytyväinen, käy poskelle hyvin. ainut mutta on se kumi mikä tulee poskea vasten nii minulla kun kiekkoja käy ampumassa ja hieroo sitä poskeen nii kutisee ja kihisee nahka sen jälkee vaikka putsailin sitä alkoholilla. en tiiä mitä kumia se oikei on. hinta hirvitti aluksi mutta onhan siinä pitkäks aikaa kalu

#216900 Ilmoita asiaton viesti
    toni
    Member

Kaverilla on m1 ja se on todella hyvä, mutta kun toinen kaveri osti m2 se oli loistava :D
    Itse olen aikomassa ostaa m2, mutta kun se on se hinta niin korkea.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 89 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.