www.perhot.com

Home Forums Perhokalastusvälineet www.perhot.com

This topic contains 1 reply, has 9 voices, and was last updated by  181097 26.03.2011 at 26.3.2011 15:47.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Reksa
    Member

Moro! Tuollanen nettikauppa tuli vastaan. Onko kukaan uskaltanu tilata?

#67349 Ilmoita asiaton viesti

Tumppi
    Member

Minkälainen?

#67364 Ilmoita asiaton viesti

Pietu
    Member

Olen tilannu juu. Ihan asiallista toimintaa ja perhotkin hoiti tehtävänsä(siis tuli kalaa:)

#67373 Ilmoita asiaton viesti

pöljä
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: Tumppi
    Minkälainen?

käy katto jos osaat

#67412 Ilmoita asiaton viesti

arvostelija
    Member

no jaa, melko kalliita ottaen huomioon että ovat kaukoidässä tehtyjä, ja aivan ihmeellisen näköisiä nimiin verrattuna..

#67449 Ilmoita asiaton viesti

Visa
    Member

Milestäni perhot on kohtuuhintaisia. Mistäs saat tuohon hintaan kotiin kannettuna?

#67489 Ilmoita asiaton viesti

P. Erho
    Member

Itse olen hankkinut kyseisestä nettikaupasta perhoja, ja kyllä ne hintansa väärtejä ovat kaikki olleet. Laadukkaitakin, hintaansa nähden. Kauppa on toiminut hienosti & moitteettomasti: toimitusaika on joka kerta ollut vain muutama päivä, ja perhot tulevat asiallisesti ”putkeen” pakattuina kotio asti. Ei mitään valittamista!
    Hieno homma, että yleensäkin jostakin saa näin kätevästi/nopeasti/kohtuuhintaan laatuperhoja!
    (Eikä tämä ole mikään ”mainos” – itselläni ei ole minkäänlaisia ”intressejä” firman suhteen…)

#67534 Ilmoita asiaton viesti

Merkkuri
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: P. Erho
    Itse olen hankkinut kyseisestä nettikaupasta perhoja, ja kyllä ne hintansa väärtejä ovat kaikki olleet. Laadukkaitakin, hintaansa nähden. Kauppa on toiminut hienosti & moitteettomasti: toimitusaika on joka kerta ollut vain muutama päivä, ja perhot tulevat asiallisesti ”putkeen” pakattuina kotio asti. Ei mitään valittamista!
    Hieno homma, että yleensäkin jostakin saa näin kätevästi/nopeasti/kohtuuhintaan laatuperhoja!
    (Eikä tämä ole mikään ”mainos” – itselläni ei ole minkäänlaisia ”intressejä” firman suhteen…)

Samoilla linjoilla P. Erhon kanssa. Perhot ovat olleet asiallista tavaraa ja palvelu on pelannu. Tulis vaan tuo verkkomaksu sinne vielä :)

#67566 Ilmoita asiaton viesti

181097
    Member

qlq perhot todo fino

#67568 Ilmoita asiaton viesti

181097
    Member

mera como compro un admin menol

#67570 Ilmoita asiaton viesti

181097
    Member

chao perhot me dises e el server plix

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.