Mistä saa halvalla hyvän perhosetin?
- This topic has 1 reply, 12 voices, and was last updated 04.09.2010 at 4.9.2010 00:17 by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Perhokalastusvälineet › Mistä saa halvalla hyvän perhosetin?
Tietääkö joku mistä saa halvalla kohtuullisen hyvän perhosetin? Oon vasta-aloittelija ja haluaisin oppia perhostamaan :D:.:.D.D.D.D:D.
Joo jos kehtaat mennä tonne perhokolmioon niin siellä ihan alhaalla lukee valmiit perhonteko setit niin siinä on 59euroo. ja siihen tulee karvaa kaikki työkalut häkilää yms… minä itte aijon ostaa sellasen tässä lähiaikoina kun toi perhokalastus on alkanut innostaa niin vietävästi että on pakko kokeilla no mut on mulla kuitenkin 100euron vapa ja kela jotain 50euroo eikä oo mitään valittamista että oon tyytyväinen ja ovat myös hintansa väärttejä että käy ihmeessä perhokolmiosta kattelee niin sieltä voit jotain rihkamaa löytää
perhokolmiossa on nyt hyvä setti(179) kai tullee mulle semmonen setti
on halpa…
minimanista saa 40 eurolla!
Katselisit huuto.netistä
rialinnasta saa hyviä settejä–>
Kuules…ei kannata ostaa mitään halppis perhokalastussettiä! Niillä menee vaan into koko harrastukseen. Jos olet aloittamassa perhokalastuksen, niin osta kunnollinen setti kerralla! Jos ostaa jonkun halvan ja p***an se hajoaaa helposti ja joudut pian ostamaan uuden. Ja todellakin Rialinnassa on asiansa osaavat myyjät joten sieltä voisit jotain settiä kysellä. Ja tietenkin riippuu että minkälaiseen kalastukseen olet välineitä ostamassa. Jos tarkoitat normaalia ”kevyttä” joki- ja järvikalastusta niin #5/6 luokan välineet ajavat asian todella hyvin.
Motonetista ostin 39 euron aloittelijoiden perhosetin ja olen ollut ihan tyytyväinen. Ainoana miinuksena on, että joudut itse laittamaan siimat, mutta ohjeet tulevat pakkauksen mukana.
Vapa+kela+siima seteistä Greys ja Vision tarjoavat ihan hyviä paketteja. Katso vaikka http://www.perhokulma.fi
Älä laita rahojasi halparojuun, kadut takuuvarmasti. Visionilta ja Loopilta ainakin löytyy laadukkaita, n. 189 euron paketteja joissa on kaikki tarvittava, perhoja lukuunottamatta valmiina. Itselläni on Visionin Attack #6 setti enkä moitittavaa ole löytänyt miltään osalta.
Myös Loopin vastaavaa kokeilleena uskallan suositella sitäkin, käy hypistelemässä ja testailemassa kalastustarvikeliikkeessä mikä omaan kouran tuntuu mukavalta. Kauppias neuvoo kyllä, kysele arkailematta kaikenlaista mikä askarruttaa.
Tuleeko siima mukana
Tuleeko siimat mukana?
Kalatalouden Keskusliitto esittää, että myös yli 65-vuotiaiden tulisi maksa...
Autiotupien käyttöohjeet on yleensä kerätty pöydillä oleviin kansioihin eli...
Jari ja Heikki tepastelevat viikon kuluttua Lempäälän Höytämönjärvelle tavo...
Saimaan järvilohi on ELY-keskusten kehittämien tulosmittareiden perusteella...
Puhdas lumipeite voi lähes tuplata auringon ultraviolettisäteilyn. Pitkäkes...