Airsoft

Home Forums Ilma-aseet Airsoft

This topic contains 136 replies, has 72 voices, and was last updated by  Pekka Suuronen 28.11.2014 at 28.11.2014 00:49.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 137 total)
  • Author

Pöllö
    Member

Airsoftaus ei ole mikään sota leikki vaikka monet sanovat niin
    Airsoftaus on HARRASTUS ei sotaleikki TAJUTKAA!!!!!!!!

#101720 Ilmoita asiaton viesti

11v
    Member

hei missä on paikkoja jossa saa harrastaa 11v? ku en o viel ees alottanu koko lajii onks Hesas yhtää paikka josta ees voi vuokraa ne varusteet ja aseet

#101724 Ilmoita asiaton viesti

Nuo 100m päähän ampujat air soft aseella tarkasti on aivan ouuta heinää olen itser harrastanut joskus pienempänä 4-6 v air softia on ollut kaiken maailman tiimi peleissä ym. nykyään harrastan ammuntaa on ilmakkoa ja minulla on vanha airsoft ase thompson m1a1 military ostin sen joskus muovisotilaasta ja on ollut todella luotettava aluksi kuin sain sen aseen (aikoja sitten) oli muut tiimiläiset vähän jälessä ja olin yksin 10-ihmistä vastaan. ase oli niin luotettava ja tehoja oli tn 110 m/s .20 g kuulalla niin ammuin kauan mutta airsoft aseen panos ei ole edes vakaa tuolta 100m päästä minulla on ilma kivääri Gamo cfx royal jonka lähtö nopeus on 305 m/s ja panos painaa 0,50-0,60 ja läpäiseee vaneria, lautaa mutta air soft ase ei kykene siihen ja ilmakivärilläkin on ERITTÄIN VAIKEA AMPUA 100m päästä. HARRASTUSTA SUOSITTELEN TODELLA PALJON. Ja älkää uskoko kaikkeen että kuula aseella 100m päästä kolikkoon! PANOS hidastuu sillä matkalla niin paljon ja tuuli vie sen mennessään.! muttta tärkeintä air softissa on tarkkuus ei teho! jos teho aseen haluatte niin ostakaa vaikka ilmakko, jos on ase lupa niin ruuti ase! KIITOS.

#101725 Ilmoita asiaton viesti

Kokardi65
    Member

niin no itse pidän tuollaista 80m:n matkaa,ammuttaessa posti korttiin osumaa mahdollisena,airsoft aseella,mikäli sattuu omistamaan tarkkuuskiväärin josta kuula lähtee 170-180m/s 0,20g,tietääkseni tarkkuuskiväärillä ampujat käyttävät myös raskaampaa kuulaa 0,30-0,45g:n asti mikä vielä parantaa osuma tarkkuutta entisestään,lisäksi kun vielä otetaan huomioon että tarkkuuskivääreissä noita hoppiyksikköjä on yleensä enemmän kuin yksi kappale (2-4) toisin kuin rynnäkkökivääreissä joissa vain yksi kappale,niin kyllä postikortin kokoiselle alueelle pitäisi osua,ja suotuisassa säässä se 100m:in pitäisi olla myös mahdollista:
    Itse olen airsoftia harrastanut tässä noin pari vuotta ja ammuskelen yhdistyksen peleissä rynnäkkökiväärillä jonka tehot ovat 115m/s 0,25g mielestäni tehot ovat sopivat,airsofttiin eikä aseessa kovempia tehoja enää sallittaisikaan,aseella kykenee ampumaan kevyesti 50m:n A4 kokoisen paperiarkin alueelle ja sehän riittää,vastapuolen eliminoimiseen:
    Airsoft aseen kuulan ei muuten olekkaan tarkoitus läpäistä lautaa,eikä vaneria,koska sellaisella aseella pelaava olisi iso turvallisuus riski itselleen ja muille
    pelaajille,airsoft aseen tarkoitus on ilmoittaa vastapuolen pelaajalle kevyesti että hei nyt sinuun osui lähde offarille huilaamaan,siitä johtuu airsoftaseiden kuulan pienet lähtötehot,jos asia on päässyt jo unohtumaan:
    Tulihan tämä kaikille nyt siis selväksi,että TARKKUUSkiväärillä 80-100m:ä mahdollista.
    RYNNÄKKÖkiväärillä,myös konepistoolit,EI mahdollista

#101726 Ilmoita asiaton viesti

Kokardi65
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: 11v
    hei missä on paikkoja jossa saa harrastaa 11v? ku en o viel ees alottanu koko lajii onks Hesas yhtää paikka josta ees voi vuokraa ne varusteet ja aseet

http://www.pks-airsoft.net/
    pääkaupungin airsoft yhdistyksen sivut löytyy tuosta osoitteesta

#101731 Ilmoita asiaton viesti

joik2ww
    Member

meillä ainakin toimii epävirallisen airsoft yhdistyksen ja kunnan yhteispeli loistavasti juuri siksi kunta tukee meitä jottei näitä ase sekaannuksia tulisi airsoftia pelataan sovituilla alueilla eikä muualla ja sinä ihmettelijä meillä on muutama armeijan käynyt ”ohjaaja” jotka järjestävät pelejä yhdessä naapurikuntien kanssa
    ps. airsoftilla ei ole mitään tekemistä tappamisen kanssa joten koko sanaa tulisi välttää airsoftin yhdeydessä etteivät ks. kukkahattutädit pääse nussimaan pilkkua

#101734 Ilmoita asiaton viesti

tuleva koala
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: Eräs
    Itse olen nytten 11v ja olen ihan Tehopelaaja. Airsoftin ei pitäis mitenkään kuvata SOTAA (paitsi tietenki replika aseet ja varusteet) ja airsoftissa sanotaan vain ”tiputtaa/eliminoida”, ”peli” ja ”osuma/tippunut” toisin kuin nämä pikkunaskit sanovat ”tappaa”, ”sota” ja ”kuollut”. Vaikka olenkin vielä näin nuori omistan silti kaikkea hienoa varustetta esim. 3kpl jenkkipukua, juomareppu ja vaikka mitä muuta joten ei voi mitenkään todistaa että harrastus ei sovi nuorille! Mielestäni airsoftissa ei ole mitään pahaa eikä sitä toki pitäis vihata mitenkään ellei itse ole tullut joskus kuulan tielle kun on koiraa metsässä ulkoiluttanut.

Itekki tiiät että 11v ei oikeesti osaa pelata.

Vaikka ohanse kiva ku ssun vanhempas ostaa csulle kamaa vitusti, mutta todellisuudessa sulla ei oo vielä niin paljo asiaa sun pienessä päässäs että osaisit jotenki kehitellä esim: alamonvallotuksen hyökkäystaktiikan?

Ja sitte vielä se, harrasta softausta vielä 5 vuotta ja sitte voit kutsua ittees tehopelaajaksi.

#101735 Ilmoita asiaton viesti

Pekka Suuronen
    Participant
    #101740 Ilmoita asiaton viesti

eiks muka pysty mennä vaa johoki random metsään joka on iso eikä siellä liiku ketään. itse olen nähnyt kun jotkut pelaavat vaa jossai metsäs esim kantsun vallihaudoil), mut jos kerra airsoftaus haittaa haittaaks sitte skedeeminen enemmän vai vähemmän?

#101742 Ilmoita asiaton viesti

joik2ww
    Member

xopi422airsoft ei saa ei missään nimessä ellet sitten satu omistamaan metsää. Airsoftin harrastamiseen metsässä/teollisuusalueella vaaditaan maanomistajan lupa yleensä kunta omistaa metsät jos hankitte aluetta yksityiseltä niin kannattaa hankkia lupa kirjallisena.

#101747 Ilmoita asiaton viesti

Emt
    Member

Pitääkö kierrellä muka nähtävyyksien perässä joka viikonloput?
    Softaus on kunnon laji jos ei mee liian pitkälle

#101748 Ilmoita asiaton viesti

KeSsUxX
    Member

Itse olen harrastanut softausta 5v yli mutta enään ei kiinnosta mulla on thompson yhä tallessa ajattelin myydä pois.. no kun muut alotti myöhässä ja aseeni on nin hyvä niin yleensä tehtiin sillai että jos oli vähemmän porukkaa niin minä vs 6 muuta :) tasasta oli saipahan mäiskiä porukkaa :D

#101749 Ilmoita asiaton viesti

jessukka
    Member

Olen tässä nyt softannut muutaman vuoden(vaikkakin on nyt ollu vuoden tauko) airsoft on joka tapauksessa mulle sydämen asia että jos ne naperot vaan tajuais jättää aseet kaappiin kun menevät kaupungille mutta ei pitää vain mennä laäeikkimään niiden kanssa ja me muut saamme kärsiä olen tässä lähi metsässä pelannut eikä mitään pulmia tai vahinkoja ole sattunut eli pitäisi nyt järki päässä pitää jos vertaillaan muiden harrastusten vammoja ja kuolema tapauksia niin kyllä airsoftilla on niitä vähän ja naperot on aiheuttanut varmasti 99% niistä

#101751 Ilmoita asiaton viesti

Kokardi65
    Member

hepulis pitkästä aikaa löysin tämmöiset kaupat puolasta.tavara näyttäisi olevan paljon halvempaa kuin suomesta http://gunfire.pl/

http://www.taiwangun.com/ maksutavaksi käy esim.paypall

#101754 Ilmoita asiaton viesti

erkkanen
    Member

Onhan tuolla kyllä todella halpaa mutta kuinkahan luotettavaa on palvelu? Ootko tilannut sieltä jotain ite? Pikkasen epämääräiseltä vaikuttaa.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 137 total)

You must be logged in to reply to this topic.