Sako p54 22lr

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet Sako p54 22lr

Tämä aihe sisältää 38 vastaukset, 22 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Hynynen 29.08.2009 at 29.8.2009 19:49.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 39)
  • Julkaisija

MESIKÄMMEN
    Jäsen

Mitä mieltä olette kyseisestä piekkarista, onko toiminut ja kestänyt miten hyvin.

Lähti kuin rusakko puskasta!
    #190381 Ilmoita asiaton viesti

teme78-
    Jäsen

kuulemien perusteella on hyvä.koska työkaverilla on kyseinen sako.ja sano että ei kertaakaan mitään vikaa.itellä on husgvarnan 5lippaallinen.ja toiminut kunnolla.mitä nyt joskus pati ei mene pesään kun lataa.mutta toimiva on hussekin..

#190382 Ilmoita asiaton viesti

MESIKÄMMEN
    Jäsen

Itse olen noin 150 panosta ampunut ja ajattelin kysyä muiden kokemuksia kyseisestä aseesta sain ”ensiaseeksi” luokkupyyntiin.

Lähti kuin rusakko puskasta!
    #190384 Ilmoita asiaton viesti

Arska
    Jäsen

itselläni on ollut tuo sako 10 vuotta ja hyvin on pelannut monet ketut on haaskalta ammuttu ja mitään vikaa ei ole ollut, suosittelen!!

#190388 Ilmoita asiaton viesti

Toimii 25 vuoden kokemuksella ja tarkka pyssy.

#190389 Ilmoita asiaton viesti

Mixxxu
    Jäsen

Peesaan edellistä..

#190390 Ilmoita asiaton viesti

janozik
    Jäsen

mutta ostin tänään toz-78 22lr. huomenna kohdistus laukauksia. en tiedä miten sillä osuu, tuun vinoilemaan sitte sako miehille ”veen jupit”

sakon oisin ostanut ehottomasti jos rahatilanne olisi suonut sen…

#190391 Ilmoita asiaton viesti

MESIKÄMMEN
    Jäsen

Ei mitään valitta mista toistaiseksi olen ampunut noin 1500-2000 laukausta.

#190392 Ilmoita asiaton viesti

janozik
    Jäsen

Joo ostin eilen tozin 22 paketin, 295e. Ase + BSA 4×32+vaimennin. Hyvän näkönen ja tarkka ase. Rahansa väärti. 100m/tulitikkurasiaan!

#190398 Ilmoita asiaton viesti

eykai
    Jäsen
    Alkuperäinen kirjoittaja: janozik
    Joo ostin eilen tozin 22 paketin, 295e. Ase + BSA 4×32+vaimennin. Hyvän näkönen ja tarkka ase. Rahansa väärti. 100m/tulitikkurasiaan!

etkai nuin paljo maksanu siitä. samaan hintaan olisi lähtenyt cz ja jotain 50e lisää anshuz. se toz oli ihan paska kun nuihin vertas. lukko yhtä väljä kuin jossain sotilas kiväärissä. olipa taas älyä

#190399 Ilmoita asiaton viesti

Helheim
    Jäsen

Tällä kertaa on pakko asettua puolustamaan itärautaa… Itse en omista Tozia mutta sain kaverin aseella ammuttua 13mm kasan 50 metriin (ammuin penkistä), olin tätä ennen sanonut kaverille että pitäisi ampua wanssee-tauluun että näkisi kuvion :-D. Ensimmäistä kertaa minulla tuli hapan ilme itse ampumastani 13mm kasasta…

#190401 Ilmoita asiaton viesti

Helheim
    Jäsen

Mutta rumahan se on kuin piru

#190402 Ilmoita asiaton viesti

mike91
    Jäsen

karkean näkönenhän tuo toz on mutta yllättävän tarkka, ei saa 300eurolla vielä cz:taa itelläni on cz:tan pekkari en muista mallia mutta hintaa oli 380e ja muistaakseni oli halvin cz liikkeessä. Oisin itekin ostanu tozin muttaku oli loppunu hyllyltä ja ois menny jonku aikaa ku oisivat tilannu

#190404 Ilmoita asiaton viesti

janozik
    Jäsen

No en minä tiiä sakoista tai CZ:ta mutta sen sanon että jos ampuu kasat tulitikkurasiaan/ 100m halvimmalla patruunalla mitä kesportista löytyy, ja vielä pikku vapinoissaan niin 300e ei ole paha hinta maksaa aseesta jolla osuu johonkin.

Totta on että vimeistely on ns. huono ja lukossa on väljyyttä.. Itse suoritusta tuo ei haittaa. Pienen jäljen se tekee patruunaan, ladattaessa, mutta kaiken järjen mukaan sen taytyy vaikuttaa (vähän, korkeintaan positiivisesti) itse ampumiseen. Tehdas valmisteisissa patruunoissa on muutenkin yhtä sun toista jälkeä. Aseen ns. ruma ulkonäkö minua ei häiritse. Sekä vieressä ampuneen sakomiehen mielestä ase oli

HYVÄ

Ja jos joku väittää että

sotilas kiväärit

ei aja tarkoitustansa, niin ei ole varmasti ampuneet semmoisella.

Hyvää itsepäisyyspaivää kaikille suomen sotilaille, toivoo Janozik.

#190406 Ilmoita asiaton viesti

ihmettelijä
    Jäsen

käykääpä lukemassa p.t kekkosen artikkeleita pienoiskiväärin ampukolvauksesta.sen neuvvoilla varmaan saat tozista vieläkin tarkemman.
    sakosta senverta että pienen kiväärin oloinen 22. ampuminen miellyttävää ja 10mm kasa 50 metriltä onnistui muutaman kerran kaverin aseella ampuessani. varmana sellainen ase jonka saa jättää lapsille perinnöksi. soiva peli .ottaisin omaan kaappiin heti jos olisi tarvetta ja rahaa. kahdella eri aseyksilöllä olen ampunut ja ei eroja huomannut. laadusta kait sekin kielii?

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 39)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.