Sinistys.

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet Sinistys.

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kyyhkyntappaja 17.05.2007 at 17.5.2007 23:15.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

Villeeee
    Jäsen

Eli eli, itse päätin sinistää sakon raudat itse. Olen jo makasiinin hionut vanhasta pois, siksi kysynkin saisikohan millään säilymään sitä rosterin värisenä, ikäänkuin sinistys, mutta rosterin värisenä..mitä ainetta päälle?

Sitten vielä sellainen juttu, se joka on ennen sinistänyt voisi antaa vinkkejä millä kannattaa kiillottaa hioa yms ;)

Kiituksia vastauksista.

#176764 Ilmoita asiaton viesti

kromi
    Jäsen

kromi

#176765 Ilmoita asiaton viesti

Villeeee
    Jäsen

Kromitahnaa on tulossa kyllä. Ja huopalaikka… Hoppesilla sinistän koska se on kuulema parempaa ainetta kuin supersini..kestää kauemmin.

#176766 Ilmoita asiaton viesti

henkka
    Jäsen

Kannattaa kiillottaa paperil jos on aseöljyä.

#176767 Ilmoita asiaton viesti

Ensin kerron sinulle, että mikään pikasinistys neste ei ole sama asia kuin oikea sinistys. Se kuluu todella helpolla pois! Voit saada ikuisen sinistys kierteen aikaan.

Ei se niin julmetusti maksa se oikea elektrolyyttinen sinistyskään asesepällä.
    ( suosittelen )

Ja ole tarkkana, jos itse sinistät, aseen osat eivät välttämättä sovi enää paikoilleen. Etenkin jos olet passivoinut osat. ( kokemusta on )

Itse laitoin piekkarin liippaat,liipasinkaaret ja muut pienemmät osat kullanväriseksi
    ( kullankiiltävä ).

Tuli aikas näyttävän näköinen!

Vein sähkösinkitys pintakäsittely laitokseen.

Osiin otin siis keltapassivoinnin. Toisena vaihtoehtona olis ollu tietenkin hopeapassivointi, se vaan ei ole niin kestävä kuin keltapassivointi.

Ei maksa paljoa, oli muistaakseni 5€.
    Jos näin teet niin pyydä, että osia roikotetaan kauan, että tulee paksumpi pinta. Muista!!! Ed. teksti, että osat ei välttämättä sovi paikoilleen jos laitetaan paksu pinta.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.