Halpa,käytetty,puolari tai pääll.piippuinen?

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet Halpa,käytetty,puolari tai pääll.piippuinen?

Tämä aihe sisältää 71 vastaukset, 17 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  jjl 22.10.2009 at 22.10.2009 20:55.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 72)
  • Julkaisija

Villeee
    Jäsen

Morooooo…

Eli eli… Jos jollakin olis tiedossa alle 450euron puolaria/pääll.piippusta haulikkoa niin ilmoitelkaa ihmeesssä tähän topicciiin, olen nääs sellaista hankkimassa?!

Jos joku vaikka täällä haluais luopua asseestaan.

#166007 Ilmoita asiaton viesti

Baikalin saa uutenakin tolla hinnalla, mutta se ei kaikille kelpaa…

Kiekko hajosi, kun Baikkali paukahti… :) :)
    #166012 Ilmoita asiaton viesti

röpeltäjä
    Jäsen

Kärkkäisen mainoksessa oli Zafer päällekkäispiippunen haulikko 495e -cal 12/76 – 5 vaihtosupparia -kovakromipiippu -niklattu lukkorunko -paino 3.5kg -3 vuoden takuu. Ei kyl oo itellä mitään haisua et millanen torrakko on sit käytännössä kyseessä. Oiskohan kellään kyseisestä pelistä mitää kokemuksia???

#166017 Ilmoita asiaton viesti

Villeee
    Jäsen

Jep Jep,aseliikkeillä on vaan useasti hieman ylihintaa aseissa… Ja baikkali on poissuljettu vaihtoehto,olen sellaisen omistanut… Mutta nyt haluaisin vähän laadukkaampaa..

#166021 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

Jaaha!Mitähän tässä keksii.En sano mikä tuli meleen tuohon seuraavas.:DLaadukkaampaa?Juju.Mitäs sinä iste olet ajatellut sitten?

#166023 Ilmoita asiaton viesti

Jönö
    Jäsen

Ensinhän kannattais päättää että kumman toimintaperiaatteen valitset. Puolari vai päällekkäispiippuinen. sitten vasta merkki… Ei kannata hätiköidä näissä jutuissa…

Taivas välähti ja tanner tärähti kun mehto pyrähti!
    #166025 Ilmoita asiaton viesti

röpeltäjä
    Jäsen

Ostas kuules valametin 212!! siinä halapaa hyvää laatua!!! :D

#166027 Ilmoita asiaton viesti

Ei taida hirveen laadukasta saada muutamalla satasella, paitsi jos hyvä säkä käy

Kiekko hajosi, kun Baikkali paukahti… :) :)
    #166030 Ilmoita asiaton viesti

Villeee
    Jäsen

Siis minulle passaa sekä puolari että pääll.piippuinen…. Kun vaan löytyy joku sopiva..

Valmetti on varmasti ihan jees.. saisi vain olla 76 tai 89 pesillä….. hmm..

#166055 Ilmoita asiaton viesti

kannattaa VILLEEE katella näitä myyntijuttuja netissä jos löytys hyviä ja halpoja aseita.. niitä sivujen osotteita vois muuten laittaa tänne.

#166059 Ilmoita asiaton viesti

ana
    Jäsen

asetekno.fi siellä olisi yks baikal mp153 alle 450€ mutta jos ei baikkali kelpaa niin ei sitten.. se olisi ainakin 12/89.

#166062 Ilmoita asiaton viesti

ana
    Jäsen

Tikka M912 12/76
    Ilmoitus: Myydään päällekkäisp. haulikko 5 v.sup ja piipunvalitsijalla. Hieman käytönjälkiä
    Hinta: 400e / tarjous
    Nimi:
    Email:
    Puh:

——————————————————————-
    tommonen olis osotteessa http://www.asesivut.net.. siellä on tämän myyjän sähköpostiosote ja puhelinkin, tästä viestistä ne vaan pyyhin pois.

#166066 Ilmoita asiaton viesti

vekkuli
    Jäsen

Minulla on kans valmet 212.:)Tässä olen istekiin lähi päivinä ostamassa toista haulikkoo merkkiä en kyllä ole viellä päättäny mut päälekäinen on ainakiin.:)Vai 12/89 tai 12/76.Villee etsii?Minkähän merkkistä tässä osaa äkkiä ehdottaa?

#166069 Ilmoita asiaton viesti

Villeee
    Jäsen

Jep, mutta jos löytyy suhtkoht laadukas 12/70 pääll.piippuinen niin kelepaa sekin ;)

Kyllä se elukka tuollakin kuolee, siksi vain isommalla pesällä ensimmäiseksi katselen kun sattuu olemaan iso kasa 12/76 paukkuja..

Kaikki merkit käy,paitsi baikkalia ei kannata minulle ehtottaa ;)

Onko tietoa muuten armi bettinsoli merkistä? Bongasin tollasenkin..

#166074 Ilmoita asiaton viesti

vekkuli
    Jäsen

Kuolee 12/70 elukka kummasti.:)Minäpä saatan josakiin välissä laitaa sinulle pari.Mut en baikkalia kun teidän että et sitä halua.Mut ihan muuta merkkiä kun vaan tässä käyn vähän katselemassa.Joko 12/70 tai sitten 12/76.Ja voin sanoa että kuhtuu hinta on.:)

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 72)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.