Baikalin pumppu

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet Baikalin pumppu

Tämä aihe sisältää 20 vastaukset, 9 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Jönö 01.02.2007 at 1.2.2007 14:55.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 21)
  • Julkaisija

Varma Nakki
    Jäsen

Kysyn ihan mielenkiinnosta vaan, että onkos kellään kokemusta Baikalin pumpusta eli mp-133:sta. Onkos se toiminu miten. Ja sinulle joka haluat vain nähdä kuvan niin
    http://imzcorp.com/en/company/92.html

#160573 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

Ei paha sanoisin!Jos ei olis muuta asetta tarjolla niin ottaisin.:)

#160578 Ilmoita asiaton viesti

joonas
    Jäsen

kyllä toi varmaankin toimiikun toi mp153 toimii aika hyvin ja kyllä venäläiset aseita osaa tehdä. venäläiset aseet on toimivia jos menet katoo sankari hautoja niin ei kaikki
    suomalaiset oo voinu omaan miinaan astua.

#160583 Ilmoita asiaton viesti

Jönö
    Jäsen

Tuohan on totta. Ite oon aatellu tuota baikalin mp-153 puolaria… Sitä on sanottu hyväksi ja kestäväksi ja on edullinenkin… Ja pumpuilla on vaikeampi ampuakkin kun joissain on pitkä makasiini ja haulikon patruunat painaa aika paljon ja kun makasiinista vähenee patruunat niin painopiste muuttuuu koko ajan… eikö se haulikon patruunat painakkin noin 80g kipale? Tietysti riippuu patruunasta

Taivas välähti ja tanner tärähti kun mehto pyrähti!
    #160587 Ilmoita asiaton viesti

ana
    Jäsen

no saahan puolareihinkin pitkän makasiinin ja sen kun junttaa täyteen paukkuja niin painaahan se sillon!! ja kun ampuu niin ihan samalla lailla ne paukut vajuu siitä puolarista kun pumpustakin…

#160591 Ilmoita asiaton viesti

Minä ostan ens keskiviikkona tai torstaina baikal mp 153 12/89… vähä jänskättää :) :)

On tää talvi hianoo aikaa…
    #160594 Ilmoita asiaton viesti

Jönö
    Jäsen
    Alkuperäinen kirjoittaja: ana
    no saahan puolareihinkin pitkän makasiinin ja sen kun junttaa täyteen paukkuja niin painaahan se sillon!! ja kun ampuu niin ihan samalla lailla ne paukut vajuu siitä puolarista kun pumpustakin…

Kyllähän puolareihinkin saa pitkän makasiinin niinkuin sanoit, mutta sepä on laitonta jos menee yli 2 paukkua putkeen. Jos ammutaan laillisella puolarilla (2paukkua makasiiniin) ja pumpulla johon menee vaikka 8 patia niin patruunoiden paino tuntuu enemmän siinä pumpussa ja se kevenee loppua kohden sitten ku patit vähenee. Puolarissa ei niin paljoa ku on vähemmän paukkuja.

Taivas välähti ja tanner tärähti kun mehto pyrähti!
    #160598 Ilmoita asiaton viesti

MAGNUM
    Jäsen

rusakoita ja jotain muita elukoita ampuessa saa olla 3+1 panosta puolmoottori haulikossa

#160601 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

Tuo on kyllä tosi jos mahtuu enemän kun kas niin huhu!Ja viellä jos tulee tarkastaja setä tai hmm täti niin ei naurata sen jälkeen.Kyllä minä ennemin jos puoliautomaatin kanssa metällä olen niin sallitussa pitäsin.Tai pumpun kanssa olis niin vähän enemän mut en minä nyt koko vyöllistä siihenkään pistäis.:)

#160605 Ilmoita asiaton viesti

MAGNUM
    Jäsen

tarkastajia ei ainakaan minulle ole sattunut kertaakaan metässä vastaan.Mutta kyllä silti kannattaa aseen ola lainmääräysten täyttämä.

#160611 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

Olet mangum oikeassa!Koskaan ei tiedä millon se satuu kohdalle ja tarkastaa montako paukkua menee lipaaseen.:)

#160617 Ilmoita asiaton viesti

winXTR
    Jäsen

Tuosta haulikosta puuttuu kyllä kaikki hyvän aseen ominaisuudet.
    Ei muutako piipusta kiinni ja polkea jänkään…Kattokaa tuosta aseen mallia

http://fivehundredguns.com/win1300xtr1.jpg

#160622 Ilmoita asiaton viesti

ana
    Jäsen

sanoppa mikä on tuo haulikko… kun en ite tunnista kuvan perusteella niin….

#160627 Ilmoita asiaton viesti

Helheim
    Jäsen

Näyttää Winsun XTR ”tonnikolmesataselta”

Metsästäjä on ainoa viherpiiperö mitä metsä tarvitsee
    #160634 Ilmoita asiaton viesti

winXTR
    Jäsen

Näyttää täälä olevan niitäki jotka aseista jotaki tietää, eikä vain koko jauha tuosta baikkalista…

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 21)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.