BAIKAL IJ-12

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet BAIKAL IJ-12

Tämä aihe sisältää 105 vastaukset, 15 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  johan 10.02.2007 at 10.2.2007 23:45.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 106)
  • Julkaisija

Villleeee
    Jäsen

Hei. Omistan kyseisen aseen,mutta minulla ei ole mitään tieto mitkä supistukset aseessa on,jos jollain olis tietoo aseesta ja sen supistuksista niin iso apu olis!!!

#160029 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

Oletko katsonut niistä supistajista sitä että onko puolisupee vai täysupee?Tai ihan mikä vaan.En rupea luvettelemaan niitä kun voi mennä koko päivä sitten.

#160030 Ilmoita asiaton viesti

Villeee
    Jäsen

Siis, kukaan ei tiedä mitkä supistukset tässä aseessa on,eli vm.66 oleva baikkali, päällekkäispiippuinen… Olis hieno tietää supistukset niin tietää mitä paukkuja piipuilla kannattaa ampua…. Kirjaimet mitä löytyy raudoista on H ja M…. Mikä tuo H on??

#160031 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

Minä otan selvää tuosta h jutusta ainakiin.Mut m on ainakiin M=Puolisupea ainakiin sen tedän kyllä!Mut tuon h:supistuksen koitan selvittää.:)

#160032 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

En löytäny viellä ainakaan mut etsintä jatkuu.:)Mut tässä on ne mitkä minä muistan ulkoo ainakiin.:)M=Pulisuppea ja F=Täyssuppea c=Sylinteri Kolmeneljäsosasuppea=IM.:)Mut mikä hitto se tuo h oli.Nyt kyllä pitää

#160033 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

En löydä vaikka kuinka yritin olla auttavainen.:(Mut tämän löysin paranettu sylinteri=IC.:)

#160034 Ilmoita asiaton viesti

Villeee
    Jäsen

En tajua itekkää mikä se H on,koskaan ole sellaisesta kuullutkaan. :C:C:C

#160035 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

Joo!Minä sanon sinulle heti sen kun vaan kysyn joltakiin jolla on kyseiset supistajat.:)Jos ei joku kerkiä ennen minua sanoomaan.:)Mutta tuossa on ne mitkä jo aikaisemmin laitoin sinulle.:)

#160036 Ilmoita asiaton viesti

ana
    Jäsen

en kyllä minäkään löydä mitään tietoa!!! minun veikkaus olisi semmonen että se on joku yksi kolmasosa -supistus mutta onko se joku skeet..??? en tiedä. vai onko se supistus ollenkaan.. mutta tyhmältä tuntuu jos mettästyshaulikossa on skeet supistin!!! ja jos kyse on vielä vm.-66!!

#160037 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

No minä yritin äsken jäljetää sitä ydestä kirjasta mut ei hemmetti löydy vaikka mätät ihtees sillä kirjalla ohtaan että saa jonkin moista tietoa.:)

#160038 Ilmoita asiaton viesti

Villeee
    Jäsen

Joo, monta kertaa tarkistanu onko se H ja on se pentele…en saa millään siitä mitään muuta kirjainta irti…ja se on ainut kirjain mikä on selvästi siihen joskus raaputettu.

#160039 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

Kyllä se viellä selviää.:)Nyt minulla välähti ylläpitohan se voi sanoa mikä on h merkin tarkoitus siinä supistajassa.:)

#160041 Ilmoita asiaton viesti

Jönö
    Jäsen

Kuulostaa niin oudolta että tuota tuskin moni tietää… Eihän ylläpitäjätkään ole kaikkitietäviä, vai?

Taivas välähti ja tanner tärähti kun mehto pyrähti!
    #160042 Ilmoita asiaton viesti

Villeee
    Jäsen

Olis tosi hieno juttu kun tietäs ….. vaikea sanoa millainen kuvio tulee aseella kun ei tiedä supistuksia niin vähän niin ja näin.. :C

#160043 Ilmoita asiaton viesti

Vekkuli
    Jäsen

Sehän siinä juuri on.Mut uskallatko sinä koitaa sitä sitten niin vois ehkä autaa asiaan? Minun haulikossa on nuo piiput ainakiin kiinteet supistukset elikä alapiipu M=Puolisuppea ja yläpiipu F=Täyssuppea.Mut jos oskallat testata sitä minkälainen kuvio tulee niin testaa mut jos et niin elä mene.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 106)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.