Mitä aseita teillä on

Home Forums Aseharrasteet Mitä aseita teillä on

Viewing 12 posts - 76 through 87 (of 87 total)
  • Author
    usa!
    Member

usa:usa.usa.usa.usa.!!!!!!!!1

#218736 Ilmoita asiaton viesti
    MESIKÄMMEN
    Member

Baikal ij-27 12/76
    Sako p-54 22lr
    Reminton 770 30-06

#218737 Ilmoita asiaton viesti
    Mie
    Member

Ei siinä mitään jos pari kolme mainitsee, mutta jos alkaa toistakymmentä löytymään niin parempi olla hiljaa. Kuvia en ainakaan laittaisi sellaisesta läjästä…

#218738 Ilmoita asiaton viesti
    Mie
    Member

Nii justiisa. Jotkut vielä kehuskelee mitä sieltä isän tai äidin kaapista löytyy…

#218739 Ilmoita asiaton viesti
    jeees
    Member

Jokainenhan saa laittaa rahansa mihin haluaa mut ite en oikein ymmärrä jos aseit pitää tusina olla kaapissa.Itelle riittää hyvin yksi kunnon haulikko ja kivääri. Niil jos ei saalista saa ni saa olla metsässä

#218740 Ilmoita asiaton viesti
    mitsku2
    Member

mulle tulee 3 kuukauden päästä varmaanki remington 870 express yought pumppuhaulikko
    PS: aloitan vasta metsästyksen

#218741 Ilmoita asiaton viesti
    mitsku2
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: Kräpä
    Onko muuten kukaan huomannut/ajatellut samaa asiaa: Ite en kyllä lähtisi MILLÄÄN keskustelupalstalla tai muuallakaan kehumaan ja laittamaan kaikkia omistamiani aseita nyt minne vaan. En tiedä sitten muista. Minun mielestä hölmöä alkaa kehuskelemaan omia pyssyjään ja komeilemaan niillä, tietämättä nyt kaikista muista asioista.

no eihän täällä nyt kai rehvastella mistään aseista O.o ihmiset on vaan uteliaita :D ja ei se mun tuleva ase mikää maailman paras oo. Vaan siinä on hyvät kuvioinnit :D se on puoleensavetävä :D

#218742 Ilmoita asiaton viesti
    Eskoum
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: mitsku2
    mulle tulee 3 kuukauden päästä varmaanki remington 870 express yought pumppuhaulikko
    PS: aloitan vasta metsästyksen

Minkä ikäinen ja pituinen olet? Meinaan vain että jos olet kovinkin kasvuiässä, niin äkkiä tuollainen pikku haulikko käy liian pieneksi, ja tulee aseen vaihto eteen.

#218743 Ilmoita asiaton viesti
    sapluuna
    Member

itte omistan Liege merkkisen 12/65 kalibeerin rinnakkaispiippuisen mustaruuti aseen. uskokkee tai älkää mutta muita aseita en oo enää 20 vuoteen omistanut ja tuolla suoritan kaikki metsästykseni.
    patruunahuolto on vähän monimutkasempaa kuin savuttoman ruudin aseissa kun itse joutuu lataamaan panokset. sorsanmetsästys jäi pois kuvioista vuonna -96 joten nykysin käyn vaan jänisjahdissa ja kettujahdissa.

#218744 Ilmoita asiaton viesti
    ukkometso
    Member

onhan näitä:

kaks kappaletta Remington model 1100 12/70

Valmet leijona 12/70 O/U

Finnclassic 12/76 O/U

Tikka t3 battue lite 308. pulttilukkone

joku tampereen ase pajan valmistama hirvikivääri 308. pulttilukkone

savage 22. magnum metsästyskivääri

.. ei itellä vaa iha viel oo ikää tarpeeks,ni isän nimissä :[

#218745 Ilmoita asiaton viesti
    juha
    Member

2 haulikkoo ja lintukivääri. toinen on vanha perintö ase.

#218746 Ilmoita asiaton viesti
    seppo
    Member

itellä on kaapissa gatlingi ja lahtisaloranta pikakivääri…. ihan naurettavaa kun jotkut luettelee koko sukunsa aseet.. kissan koiran kaiman pyssy

Viewing 12 posts - 76 through 87 (of 87 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.