mitä tarvitaan perhokalastukseen

Home Forums Perhokalastusvälineet mitä tarvitaan perhokalastukseen

This topic contains 1 reply, has 19 voices, and was last updated by  JOKU 31.10.2010 at 31.10.2010 19:42.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author

aloittelija
    Member

mitä tarvittaisiin perhokalastuksen aloitukseen ajattelin tollasta visionin intro settiä mikä luokka olisi hyvä entä mitä muuta siihen tarvitaan olen 11 vuotias
    ps mitkä ovat hyviä perhoja ja mitkä olisi hyviä perhostelu paikkoja asun nokialla. ja muistakaa laittaa tavaroiden hinnat mukaan!

#65111 Ilmoita asiaton viesti

aloittelija
    Member

hei oikeesti vastatkaa mä olen olen epätoivoinen kun kukaa ei auta mua näissä hommissa :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

#65116 Ilmoita asiaton viesti

Visionin intro on hyvä. Ite alotin sillä 3v sitte ja hyvin toimii

#65123 Ilmoita asiaton viesti

ahwen man
    Member

kiitos paljo makso

#65132 Ilmoita asiaton viesti

ahwen man
    Member

aijoin itekin alottaa

#65136 Ilmoita asiaton viesti

Perho välineiden tulee olla hyvät, etenkin silloin, kun aloittelee. Valitse pienille joille ja järville yhdenkäden vapa ja jos joskus lähdet pohjoiseen, silloin kahdenkäden vapa on valintasi. Eli tässä on hyvä setti aloittelijalle: Vapa: Loop Adventure 9 siimalle 5
    Kela: Loop CLW koko 5-8
    Siima: Loop Multi Flyline (kelluva)

Sitten hieman vaativampi kahdenkäden vapa+kela setti pohjoiseen:
    Vapa: Loop Adventure 15 siimalle 10
    Kela: Loop LTS-X2 koko 5-8
    Siima: Guideline Professional WFF koko 10-11

Ja sitten eikun harjoittelemaan!
    Kireitä siimoja!

#65139 Ilmoita asiaton viesti

aloittelija
    Member

KIIITOOS KOVASTI |O ! :) :) :)
    muuten paljonko ne maksaa ja olisko nettisivua jossa vois käydä kattoo??

#65141 Ilmoita asiaton viesti

aloittelija
    Member

muuten kävin tossa vähän kattelemassa niin tommonen adventure setti on olemassa tossa on linkki http://www.perho.info/testiLooptesti.htm

#65149 Ilmoita asiaton viesti

aloittelija
    Member

väärä linkki tää on oikee sori
    http://www.perho.info/testiLoopsetti.htm :ashamed:

#65160 Ilmoita asiaton viesti

Kannattaa käydä myös tällä sivulla: http://www.kokkolankalastusjaera.com
    Ostin omat vehkeeni tuolta, kun aloittelin ja myös nyt vähän vanhempana olen perhovehkeeni tuolta tilannut.

#65185 Ilmoita asiaton viesti

professor
    Member

kiitos!!! =) =) =) =)

#65215 Ilmoita asiaton viesti

red tag
    Member

Moro,

käy keskustelemassa vaikka Sportia-Pekassa Lielahdessa Markku Aution kanssa niin saat varmasti toimivat vermeet, jotka sopivat sinun tarpeisiisi.
    Yleisesti ottaen ei kannata ostaa kaikkein halvimpia, koska ne eivät joko toimi ollenkaan tai rikkoutuvat hyvin nopeasti.
    Niiden halvimpien jälkeen pitää kuitenkin ostaa ne toimivat tarvikkeet. Tuhlaat siis turhaan niihin toimimattomiin.
    Toisaalta sinun ei kannata ostaa myöskään mitään ylikalliita kamoja, joita perhokalastukseen on tarjolla.
    Yleisesti ottaen Loop-Vision -linjoilla löytyy hinta-laatusuhteeltaan hyvää tavaraa.

Muistathan, että perhokalastuksessa tarvitaan paljon muutakin kuin pelkkä vapa ja kela. Siimoihin, perukkeisiin ja etenkin perhoihin kuluu myös rahaa.
    Lisäksi tarvitset kahluuvarusteet, mielellään housut+kengät+kahluusauvan.
    Kaikkiaan rahanmenoa on tiedossa n. 700,-…1.000,- € hyvätasoiseen alkupakettiin.
    Kannattaa ehdottomasti katsella vaikka PK-netistä myös käytettyjä kamoja, varsinkin noita kahluuvarusteita, koska olet vielä kasvuiässä.
    Tervetuloa mielenkiintoisen harrastuksen pariin.

#65219 Ilmoita asiaton viesti

Nanu
    Member

Ite hankin täältä vehkeet http://www.perhokolmio.com

#65222 Ilmoita asiaton viesti

aloittelija
    Member

Lainaus:
    07.07.2006 klo 13:49 red tag kirjoitti
    Moro,

käy keskustelemassa vaikka Sportia-Pekassa Lielahdessa Markku Aution kanssa niin saat varmasti toimivat vermeet, jotka sopivat sinun tarpeisiisi.
    Yleisesti ottaen ei kannata ostaa kaikkein halvimpia, koska ne eivät joko toimi ollenkaan tai rikkoutuvat hyvin nopeasti.
    Niiden halvimpien jälkeen pitää kuitenkin ostaa ne toimivat tarvikkeet. Tuhlaat siis turhaan niihin toimimattomiin.
    Toisaalta sinun ei kannata ostaa myöskään mitään ylikalliita kamoja, joita perhokalastukseen on tarjolla.
    Yleisesti ottaen Loop-Vision -linjoilla löytyy hinta-laatusuhteeltaan hyvää tavaraa.

Muistathan, että perhokalastuksessa tarvitaan paljon muutakin kuin pelkkä vapa ja kela. Siimoihin, perukkeisiin ja etenkin perhoihin kuluu myös rahaa.
    Lisäksi tarvitset kahluuvarusteet, mielellään housut+kengät+kahluusauvan.
    Kaikkiaan rahanmenoa on tiedossa n. 700,-…1.000,- € hyvätasoiseen alkupakettiin.
    Kannattaa ehdottomasti katsella vaikka PK-netistä myös käytettyjä kamoja, varsinkin noita kahluuvarusteita, koska olet vielä kasvuiässä.
    Tervetuloa mielenkiintoisen harrastuksen pariin.

hei haloo oon 11 vuotias vähärahanen en tarvi kahluu vehkeitä mä ostan cision 3zone setin nokian karismaxista hinta 229e perhoja on jo B) B)

#65245 Ilmoita asiaton viesti

Hauki Antti
    Member

Olet varmasti hankimassa hyvää settiä.Muistaa kannattaa myös sellainen asia,että aluksi kannattaa ostaa harjoitteluun sopivat vehkeet.Ne ovat yleensä halvempia,ei sitten harmita niin kauheesti,jos vaikka menevåt rikki.
    PS Harjotus tekee mestarin,ei välineet :) :) :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)

You must be logged in to reply to this topic.