hurja ahven

Home Forums Kalastuksen huippuhetket hurja ahven

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 77 total)
  • Author

Kävin eilen (su) uistelemassa ja haaviin jäi iso ahven, 40cm / 900g. Kala punnittiin kökkömallin keittiöpuntarilla. En oikeastaan ole kunnon kalamies, niin kysymys kuuluu: ”Onko tää nyt sit kunnon vonkale?”

Ps. Masu oli ahvenella ihan tyhjä!

Kuviakin löytyy

#55568 Ilmoita asiaton viesti
    qwertyuiopå
    Member

en mä ainakaa oo ikinä saanu noin isoa ahventa B) :'(

#55572 Ilmoita asiaton viesti
    JOO-o
    Member

En halua masentaa mutta yli kilon ahven on oikea kehukala, mutta kukaan ei katso sinua kieroon, jos mainostat saaneesi kunnon vonkaleen, sillä ahvenesi on kyllä oikea komistus. =)

#55574 Ilmoita asiaton viesti
    Kirppu
    Member

Hei FISHERMAN !!!
    Olet saanut hienon kalan.Kertoisitko vähän pyyntivälineistä ja paikasta. kiinnostaa kovasti.

#55578 Ilmoita asiaton viesti
    iso ahven
    Member

kala tuli pohjois-päijänteestä, porosaarien pohjoispäästä,rannan tuntumasta…

http://www.stormlures.com/products/luresdetail.cfm?modelName=thundercrank&freshorsalt=Fresh&type=hard_lures

tuolta löytyy ottivehe, mutta hieman eri värityksellä (ilmeisesti vanha väri)…. se oli puna-oranssi-keltainen (ylhäältä alaspäin lukien)

Hyvät sivut muuten Stormilla! : )

#55582 Ilmoita asiaton viesti
    Kalastaja
    Member

ei tuolla kauheasti viellä kannata kehuskella mutta on han toi maamme kalastajien keskiarvoa suurempi näin veikkaisin mutta enemmän kalastaneet varmasti tietävät että 1.5 kiloinen on vasta niin sanottu hurja ahven minun isoin on vain 1.3 kiloinen mutta voit olla ilonen saamastasi kalasta :D :D :D B) B)

#55586 Ilmoita asiaton viesti
    Tonnikala
    Member

Mä oon saanut joskus kymmenen vuotta sitten 1,275kg ja 44cm ahvenen. Kyllä se jo melko komea oli :D

#55590 Ilmoita asiaton viesti
    Kirppu
    Member

Moi

Sain 800g ahvenen lapista ja 700g ahvenen Kallavedeltä tänä kesänä.On ne melkosia kyrmyniskoja.

#55593 Ilmoita asiaton viesti
    kiRRe
    Member

Tietyssä järvivedessä ahven on mielestäni suomen kaunenin kala.. Vaikka ei se taimenkaan jokipuvussaan ruma ole :D

#55596 Ilmoita asiaton viesti
    Aleksi
    Member

mä sain joskus 48 cm ja 1.600kg ahvenen se vasta oli iso! ihmettelin että pohjaan nappas ja aloin kelaamaan ja veti niin pirusti!

#55599 Ilmoita asiaton viesti
    Ari Manninen
    Member

Oikien on komeita ahvenia kaikki! Ja reilusti yli Suomen saalisahventen keskipainon, joka on varmasti alle 100 g, ehkä jopa alle 50 g – ajatelkaa vain niitä pilkkisaaliitanne.

Ahven on sitä paitsi kutakuinkin paras ruokakala, mitä järvestä voi saada. Siihen ei koskaan kyllästy.

AriM [ERÄ]

#55637 Ilmoita asiaton viesti
    clouni
    Member

ihan hyviä noi on mun isoin ahven on noin 200g maybe =)

#55645 Ilmoita asiaton viesti
    Jopo
    Member

Lainaus:
    05.06.2006 klo 10:12 John the Fisherman kirjoitti
    Kävin eilen (su) uistelemassa ja haaviin jäi iso ahven, 40cm / 900g. Kala punnittiin kökkömallin keittiöpuntarilla. En oikeastaan ole kunnon kalamies, niin kysymys kuuluu: ”Onko tää nyt sit kunnon vonkale?”

Ps. Masu oli ahvenella ihan tyhjä!

Kuviakin löytyy

#55690 Ilmoita asiaton viesti
    Äijä
    Member

sain 48 cm ja 1200g assun nilsun 15cm pulikalla B)

#55692 Ilmoita asiaton viesti
    äijä
    Member

Ymmärrän täysin että on vaikee uskoo, sillä emme me venessäkään meinanneet uskoa silmiämme. haukea oltiin vetämässä. :o saimaalta tuli. kuviakin on mutta niitä nyt ei viitsi julkiseen levitykseen laittaa.

[ylläpito muokkasi tätä viestiä 01.09.2006 klo 14:45]
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 77 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.