immalan järvi imatra!!!

Home Forums Ottivieheet ja perhot immalan järvi imatra!!!

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    tommo90
    Member

mistä sieltä tulee kalaa???????????

#93807 Ilmoita asiaton viesti
    jOO-o
    Member

noh.. mitäs etsit? ahventa? haukea? taimenta? jäppilänniemen itäpuolella on yli 20m syvänteitä, sieltä kannattaa kokeilla jos mahd. humpunsaaren jos kiertää, takuuhauki on veneessä.. etsi kartalta matalikot, sinne jigittää ni isoakin ahventa löytyy..

#93811 Ilmoita asiaton viesti
    Samppa
    Member

Hiton hyvä kalapaikka.
    Tilastotkin kertoo siitä järvestä ja muistaakseni immalanjärvi menee Venäjän puolelle.
    Isoja haukia, ahvenia ja etenkin lahnoja.
    7 kg lahnoja parhaimmillaan.
    Kalapaikoista en niin tiedä ko en oo käyny mutta hyvä paikka.
    :)

#93816 Ilmoita asiaton viesti
    tommo90
    Member

haukea etsiskelen ja jo tuosta oli apua onkos se muuten totta että sieltä voi hyvällä tuurilla saada myös järväriä minulle nimittäin sanottiin jonkun saanen 4 kilosen viime vuonna…

#93818 Ilmoita asiaton viesti
    JOO-o
    Member

kyllä siellä taimeniakin on, itse olen tosin vain yhden saanut, 8m syvyydestä, vettä oli alla 16m… kuusamo lätkällä.. on kova peli myös isolle ahvenelle! ;)

#93820 Ilmoita asiaton viesti
    Samppa
    Member

Hei jäpät missäs työ molemmat asustelet? Kalasteleeko kukaan täällä Lappeenranta-Imatra(Etelä-Karjala) alueilla?
    Hyviä kalapaikkoja löytynee täältä etenkin. hyviä hauki ja kuha vesiä sekä lohi/taimen jokia ja koskia.

:)

#93821 Ilmoita asiaton viesti
    jOO-o
    Member

mie oon imatran omia poikia… B)

#93822 Ilmoita asiaton viesti
    Samppa
    Member

Käytiin n. 2-3v sitte Imatran koskella niin siellä oli nuoria 13-16v humalassa rikkomassa laitureita ja irrottamassa niitä sekä heittivät kiviä meihin ja meinas tulla kimppuun. Me kalastettiin siellä asiallisesti, ja luvat olivat kunnossa ja sallitulla paikoilla kalstettiin. Ne oli laavulla ja myös
    rikko kaikkea siellä.
    Ei oikein hyvää kuvaa saa Imatran nuorisoista, harmi.
    Jouduttiin soittamaan kytät sinne.
    Reissu vielä ajoittui viikonlopulle.

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :|

#93825 Ilmoita asiaton viesti
    JOO-o
    Member

niin, huono tuuri on ollu teidän reissus, imatralla se mllonlahden alue tuntuu olevan yksi nuorison temmellyskenttä, sillä sinne ei poliisit eksy kuin soitosta.. :/ ..hyvä paikka se on kalastaa, sieltä ”perhokalastusalueelta” kymmenisen vuotta sitten saatu spinflugalla reilu 6 kg taimen, ja 2-3 kiloisia tulee joka vuosi.. itselläni on vene tainionkosken kohdalla, ja pääasiassa uistelen vaapuilla, ja vuoksella toimivalla virityksellä, eli kolmihaaraleikarin avulla on siimassa paino, ja tuuheaperäinen leech, jota nyvitään jatkuvasti suodun aikana.. heittelen toki myös lusikkaa ja putkiperhoja spinflugalla.. taimenta en tänä vuonna ole vielä saanut.. :'(

#93829 Ilmoita asiaton viesti
    tommo90
    Member

alue on kyllä nykyään rauhoittunut ja eihän siellä lupia tarvitse!! :D

#93831 Ilmoita asiaton viesti
    tommo90
    Member

nii ja mie asun kaukopäässä imatralla…

#93834 Ilmoita asiaton viesti
    tommo90
    Member

missäpäin tollasia ahvenen jigirys paikkoja on??? löytyykö kurosen lähistöltä jos tiät kurosen se on se mattojen pesu paikka… rautionkylän alakylällä…

#93842 Ilmoita asiaton viesti
    kalamies88
    Member

haluaisin tietää immalan järven taimen ja järvilohi paikoista. olen kalastanut immalan järvellä koko pienen ikäni mutta en ole onnistunut saamaan jalokaloja vaikka olen yrittänyt vuosien ajan… missä paikat? syvyyttä??

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.