Halpa ilmakivääri paketti

Home Forums Ilma-aseet Halpa ilmakivääri paketti

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 165 total)
  • Author
    teme78-
    Member

on halpa ehkä joillekin ei..niin että siitä sitten

#96872 Ilmoita asiaton viesti
    teme78-
    Member

mikä oli 500eur.ja mielestäni ihan kohtuullinen.

#96875 Ilmoita asiaton viesti
    Vekkuli
    Member

Sinä se olet taas haukkumassa toisia ipanas!Lopeta hyvän sään aikaan se tuoisten herjaaaaminen!? Minä olen tuon ipana vuoden ylittäny jo ajat sitten ja on se temekiin.Että mietti!Minä en varoita sinua kun kerran ja tää oli viimeinen varoitus minua jos ipanas haukut niin se on herjausta tajuua se!Sinun miellestä on kaikki ipanoita jotka täällä kirjoitelee vai?Nyt lopeta tosiiaan se herjaaminen!Täällä on muitakiin 20-30 ja vanhempiakiin kun minä!Että sikälli!

#96876 Ilmoita asiaton viesti
    Jönö
    Member

Näköjään menee aina riidoiksi ton ? kanssa…

Taivas välähti ja tanner tärähti kun mehto pyrähti!
    #96877 Ilmoita asiaton viesti
    ?
    Member

Tulipahan taas kerran yritettyä, ei tarvinnu montaa kertaa kirjoittaa kun joku vähä-älyinen pilasi homman. Lukekaapas nyt ylläpitoa myoten tämän keskustelun kulku ja osanottajien kommentit, ennenkun poistatte mitään. Jos pyssyharrastajat ovat tosiaan tämän tasoista porukkaa niin ei voi hirveesti suositella. Ja nämä saavat ampua vielä kovillakin, HUH HUH.

#96878 Ilmoita asiaton viesti
    Vekkuli
    Member

No mistä se muka alko?

#96882 Ilmoita asiaton viesti
    Vekkuli
    Member

Jos ilmakon meinaa laitaa uuteen uskoon niin ennemin uusi mäntä tai jousi.Kunhan vaan ei työnä kaiken mailam kakkaa sinne sisään.Eikö?Se joka haluuaa koitaa sitä pulitti juttua niin senkun kokeillee.Mut en suosittelle.Pitää lukea tuo ? juttu niin osaa ottaa kantaa siihen.Jos osaa vastata.:D

#96885 Ilmoita asiaton viesti
    Vekkuli
    Member

Eikös se ole tuo 800euron 22 ilamakko ollut joku hemmetin kilpa ase?Jos en ole väärällä jäljillä?Perhana en vaan löytäny kuvaa mistään tuosta ilmakosta.Ja nyt koitetaan olla
    riitelemättä.Niin voi edes keskustella aiheesseen liityvää.

#96887 Ilmoita asiaton viesti
    ?
    Member

Ei kun tavallinen toimiva laite kiikarin ja pumpun kanssa. Kilpa ilmakot maksaa noin 2000€. Tuolla 800€ saa jo semmoisen laitteen että voi käsittää ja ottaa tosissaan kantaa tuohon tarkkuus asiaan. Sitä tässä nyt koitin sanoa. Mutta jos tässä aiheessa pysyy niin kannattaa unohtaa kokonaan nuo halpikset, niistä ei ole mitään iloa.

#96889 Ilmoita asiaton viesti
    nahka
    Member

kiitos vinkeistä ja neuvoista kaikille..

#96892 Ilmoita asiaton viesti
    aki
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: ?
    Kannattaa ostaa paineilmakäyttöinen .22 ilmakko ja siihen kunnolliset luodit ja tähtäin. Hyvän paketin saa 800€ kun oikeat osaa ostaa. Sillä voi sitte hyvissä olosuhteissa käydä nöyryyttämässä piekkari ampujat radalla kasojen koolla. Eräskin tehdas lupaa osumatakuun jokaiselle valmistamalleen pyssylle 50m/n.10mm, tai jotain sinnepäin. Ei kuitenkaan kannata käyttää heti sitä jollei osu, ne saattaa tulla opettamaan ampumaan.

niin ja niitä tUULETTOMIA KESÄPÄIVIÄ ON PALJON??

kun kutikin painaa 0,5-1grammaa

miksei pienarii samantien

#96893 Ilmoita asiaton viesti
    uki
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: Jönö

prkel gamo sama kuin cz piekkariress ELI HINNALLE SAA VASTINETTA

mikrometri tähätimetki mun 600customissa ja masko jokus 450mk mutta ampuu alle 15mm 10lk 10m

#96902 Ilmoita asiaton viesti
    uusi alalla
    Member

pieni kysymys… mitä mieltä olette Cometa ilmakivääreistä?? kannataako?? ihan kesämökki tarpeisiin??

#96904 Ilmoita asiaton viesti
    ?
    Member

Ihan hyviä, ainakin 400 fenix malli on kelpo peli tölkkiammuntaan.

#96913 Ilmoita asiaton viesti
    SharpShooter
    Member

Näyttääpä pikku poikien uhoomiselta… Ku ei perkele osata kirjottaa ja haukutaan toisia ipanaks. Puhelin luettelo on 2,5″ eikä 0,75″. Normi ilmakolla ei mitään zäänssejä vetää läpi, piekkarista saattas vielä uskoakki. kersantti kersat!!!

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 165 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.