Terminator

Home Forums Ottivieheet ja perhot Terminator

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    pikkukalastaja
    Member

Onks joku koittanu ABU Terminatoria on aika tehokas haukiviehe =)

#90604 Ilmoita asiaton viesti
    luupää
    Member

hyvä viehe se on, mutta nimeä terminator ei enää pitäisi käyttää, koska yhdysvalloista löytyi suojattu nimi. terminatorin nykyinen nimi on tormentor. loistava vaappu mataliin vesiin silti!

#90607 Ilmoita asiaton viesti
    pikkukalastaja
    Member

Joo tiädän et se nimi vaihettiin mut muistin vast ton viestin jälkee :ashamed:

#90611 Ilmoita asiaton viesti
    Jarski
    Member

Haukea tuli hyvinkin ruohikoiden laidasta sillä 10 sentin mallilla, kunnes liian iso tappelukaveri katkoi siimat. Pienimmällä mallilla on tullut kirjoa hitaammasta virrasta.

#90615 Ilmoita asiaton viesti
    kala poju
    Member

tuttu jutto tormetor rules muuta jos jollakin on viellä terminaattori malli ostan heto pois mun isoin on tällä 4 kilonen kuha paljon hauikija ja ahvenia

#90619 Ilmoita asiaton viesti
    Jouni
    Member

Lainaus:
    17.01.2006 klo 19:45 kala poju kirjoitti
    tuttu jutto tormetor rules muuta jos jollakin on viellä terminaattori malli ostan heto pois

Terminator ja Tormentor ovat täsmälleen samanlaisia, vain nimi on muuttunut.

#90624 Ilmoita asiaton viesti
    kala poju
    Member

mutta yhtä orginalii ei enää valmisteta :'( sentakii kyllä mä sen muuten tiiän :p

#90629 Ilmoita asiaton viesti
    kala poju
    Member

tormetor orginal on paras vaappu hauvem pyyntii ja räsenen ja profesori on myös hyvä ja kaikki pelti uistimet kin on
    :D mitä mieltä olette

#90633 Ilmoita asiaton viesti
    kala poju
    Member

mulla on pakissa proffessor helmellä ja abucarsia orginal vihree ja neon vihree ja bomber mustalaguuni ja rapaloita esko rapalaa ja räsäsiä mitä mieltä ollette noista uistimista ovatko ne hyviä?

#90636 Ilmoita asiaton viesti
    kala poju
    Member

vastatkaa kiitos iso kiitos

:saint:

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.