baikal ij-58 rinnakkaispiippune 12/70

Etusivu Keskustelu Aseharrasteet baikal ij-58 rinnakkaispiippune 12/70

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 9 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  valopää 02.03.2012 at 2.3.2012 19:05.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

baikal
    Jäsen

mitä mielt ootte tommosest vanhas rinnakkaispiippusest baikalist, onks siin jotai vikoi tai jotai (perusvikoi) kertokaa omii mielipitei ja omii kokemuksii rinnakkais piippusist ku ite meinaa hommat rinnakkaise mut en tie sit mikä o hyvä merkki baikali sais käytety 160€ kannattaisko ostaa?

#104206 Ilmoita asiaton viesti

jahtimies
    Jäsen

no rinnakkais piippunen on vanha klassikko ase. itse tykkään siitä hirveästi. itsekkin omaan rinnakkais piippuisen baikalin ja se on hyvä. piiput on kestävät ja muutenkin pyssy on hyvä.

#104208 Ilmoita asiaton viesti

iiii
    Jäsen

baikkalin piipuissa ei ole rautaa säästetty kestää eikä ruostu!! osta ihmeessä

#104209 Ilmoita asiaton viesti

jussi
    Jäsen

kannattaa ostaa :) ne on hyviä kunhan ensin opit ampuun rinnakkaisella=) vai onko sulla niistä kokemuksia?

#104213 Ilmoita asiaton viesti

hook
    Jäsen

mulla on ollut baikkali 58m ensin
    vuodesta 1972-80 ja ostin samanlaisen tilalle 1982 joka on edelleenkin..on myös muitakin haulipyssyjä kylläkin, mutta ij58m
    on legendaarinen.ulkoilutan sitä joka syksy kyllä varsinkin jos haluan paistit pataan..

#104215 Ilmoita asiaton viesti

niinpä niin
    Jäsen

osta ihmeessä. samahan sille on miten sillä osuu. ei oo mitään väliä sopiiko perän kulma sinulle mutta osta vain. tärkeintähän on että on paksu piippu ettei puhki ruostu.

#104217 Ilmoita asiaton viesti

hunter-96
    Jäsen

itsekin vasta sain tuommosen haulikon. tietenki pittää vielä harjotella ennen kun metsälle lähtee kun ei ole ennen rinnakkais piippuisella ampunut.itse teetin siihen uudet puu osat.

#104220 Ilmoita asiaton viesti

jari61
    Jäsen

olen omistanut ij58m haulikon 35 vuotta joista 33 se on ollu ainoa haulikkoni.
    puuosista kun hioo vanhan lakan pois ja petsaa osat mieleisikseen niin hyvä ja käteenpasseli ase. mitään vikoja omassa ei ole ollu, no tukki pikkusen halennu varmistimen takaa kun mopolla sitä tuli kuletettua, ei ole käyttöä haitannu.
    ei ruostu ja kun rasvaa nivelet niin ei väljistykkään.
    jos rinnakkaisesta tykkäät niin osta pois, satanen passeli hinta, minusta
    tutki nyt kuitenki ennen ostoa ase, baikal kun on maineessa, ettei sitä huoltaa tartte, ei sekään hyvänä ikuisuutta huollotta kestä

#104224 Ilmoita asiaton viesti

valopää
    Jäsen

Heitä seinästä läpi, käytä kanootin melana, käytä makkaratikuna ja aja autolla
    yli. Se vain kestää!!! ,PS, elä tee näitä aseelesi. Nää on vain esimerkeä!!!

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.