Erä-Jesset

Home Forums Heittokalastusvälineet Erä-Jesset

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    raano
    Member

Värityskilpailun Jesset tulivat, mutta nyt vaan ihmettelen, olivatko tarkoitetut kuusen koristeiksi tai muuten vaan hyllykeräilyyn.
    Koukkuja ei saa kiinni mihinkään, ei vaikka yrittäisi.
    Asun periferiassa, lähin kaupunki 40km päässä eikä sielläkään valikoima kummoinenkaan.
    Mitä koukkuja (helposti saatavia)suositellaan?

#63831 Ilmoita asiaton viesti
    jusa
    Member

ymmärsinkö oikein ettei mukana tullu koukkuja?! tottamaar mukaan kuuluu koukut ja mulla ne (hyvät koukut kaiken lisäks!) oli jo valmiiks kiinni! soita /kirjota sinne, oliko se lähettäjä OPM,tais olla, että sulle on tullu vajaa satsi, tarttis saada lisää niinku kuva ERÄsssä kertoo, koukut myös! voin kehua että oli hyvä ostos, vars se oranssihäntäinen ja ns. kuhaväri (kyllä kuha ottaa ihan samaan ku hauki!) toi takas heti hintansa. -kts keskustelu/ERÄ-Jessen värit tms, kirjotin sinne
    jotain.

#63832 Ilmoita asiaton viesti
    Jouni
    Member

Itse ymmärsin tämän niin, että koukut olivat kyllä mukana, mutta niin surkealaatuisia ja tylsiä etteivät ne tartu edes sormeen.

#63833 Ilmoita asiaton viesti
    juupa
    Member

Se on kyllä helpotus vaan, kun ei sulla ollu koukkuja jesseissä paikoilla. Eipähän joudu ottamaan niitä pois. Kunnon merkkisiä kemiallisesti teroitettuja koukkuja ei mistään jesseistä meinaan löydy koskaan.
    Hyvä uistin, mut ei mitään virkaa kun koukut on vakiona p*****stä!!

#63834 Ilmoita asiaton viesti
    jusa
    Member

ktson kyllä koukut tarkkaan mutta enpä nyt muista mitkä mulla oli setissä. joka tapauksessa niin hyvät että ne hyväksyin. koukkuina käytän mm barbarianÍA koska ne eivät kalva vaapun pintaa ja ovat teräviä. -AI siinäpä idea ittellenikin, vaihdan Jesseille barbarianit, koko 2 on aika lähellä, ja niitähän mulla on pussillinen. yleensäkin koukkuni ovat kemiall teroitettuja. mm Gamakatsu vai oliks se Kamagatsu on kova sana, kokeilkaapa..

#63836 Ilmoita asiaton viesti
    raano
    Member

Niin, koukut kyllä oli, jos niitä koukuiksi nyt voi sanoa.
    Uusista kysyin, kun aattelin, josko olisi koeteltuja reseptejä.
    Jessen runko kyllä jaksaa kantaa raskaammatkin, mutta kui käy uinnin, jos koukuttaa selvästi keveämmillä?
    Entä jokin epäortodoksinen koukutustapa – vain yksi tai esim kaksi yksihaaraista?
    Tuolta muualtahan löytyy reseptejä isoille nilsuille

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.