mielipiteitä baikal mp-153 12/89:sta

Home Forums Aseharrasteet mielipiteitä baikal mp-153 12/89:sta

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,211 total)
  • Author
    minä
    Member

Joo oisin toollasta kattelemassa. Liekkö kellään kokemuksia?

#94776 Ilmoita asiaton viesti
    Muhahha
    Member

ei ole! mutta olen itsekkin ajatellut tota tai sitten jotain kalliimpaa!se nyt on selvää ettei baikkalia saa normaali käytössä rikki et eiköhän se pelaa ihan tarpeeksi tehokkaasti kuhan vain on kohilla

#94787 Ilmoita asiaton viesti
    minä
    Member

juup

#94800 Ilmoita asiaton viesti
    minä
    Member

joo mulla on ollu toi yksi piippunen baikal pari vuotta ja on toiminu hyvin.

#94810 Ilmoita asiaton viesti
    Martes
    Member

Oli totiset kettuajot tänä päivänä ja sehän Mikko tuli passiin, van kävikin niin että oli jäätyny aseen laukasukoneisto! Repäsin mahottomalla kiireellä uutta panosta piippuun ja saattelin kettulle vauhtia. Että 153sen avonainen lukkokoneisto kerää lumia ja vesiä tuolla vitelikossa..

#94820 Ilmoita asiaton viesti
    Juho
    Member

En nyt oo niin varma ton baikalin kestävyydestä kaverilla halkes takatukki

#94827 Ilmoita asiaton viesti
    JuuJuu
    Member

Lainaus:
    14.12.2005 klo 19:26 Juho kirjoitti
    En nyt oo niin varma ton baikalin kestävyydestä kaverilla halkes takatukki

kyl toi on ihan yhtä hyvä kuin muutkin kyseisen merkin haulikot…ja takatukkeja saa kyllä uusia…luuletko et beretta olis paremmin kestäny ku maksaa 5 kertaa enemmän??

#94841 Ilmoita asiaton viesti
    buuuu
    Member

varmasti kestää. oikeastaan se on ihan sama mikä muu merkki siis vähän laadukkaampi kestää ihmisen elin iän. mulla beretta ja sbb ovat aika likele 30 vanhoja eikä ole halki mistään eikä mitään vikaa ole ollut. ja on kovassa käytössä olleet.

#94861 Ilmoita asiaton viesti
    jermuuu6
    Member

on kyllä väärin mainita samassa lauseessa baikal ja beretta. nehän on niinku yö ja päivä

#94869 Ilmoita asiaton viesti
    Baikal
    Member

Venäläiset on aina osanneet tehdä aseita, mutta nyky päivänä joka paikassa laatu on huonontunut…
    Eikä aseita saa kestämään hyvässä kunnossa huolellisellakaan hoidolla… Baikal on yleensäkin merkkinä laadukas, koska venäjällä ei rautaa säästellä aseteollisuudessa toisin kuin esim. remingtonin tehtaalla.(Itellä on 6 vuotta vanha remington ja syksyllä ostettu uusi remington, uusi meni ensimmäisellä sorsastus reissulla ruosteeseen piipusta vaikka kuivasin. Vanhassa remingtonissa ei ruostetta ole näkynyt.) Baikal mp-153 on perus varma ase jos ei päästä pakkasella lunta eikä vettä lukkokoneistoon.

#94876 Ilmoita asiaton viesti
    JuuJuu
    Member

Lainaus:
    17.12.2005 klo 22:33 jermuuu6 kirjoitti
    on kyllä väärin mainita samassa lauseessa baikal ja beretta. nehän on niinku yö ja päivä

mutta en kyllä usko että takatukki halkeaa ihan tuostavaan ,että kyl sitä on pitäny johki hakata tai jotai??ihmettelen?!

#94886 Ilmoita asiaton viesti
    byhy
    Member

osta vaa baikal itsellä juuri tuo 153mp toimii loistavasti kun muistaa vähänki putsata olen ampunut pakkassella ja sulalla toimii lostavasti koko aika kyseinen ase kovassa käytössä

#94899 Ilmoita asiaton viesti
    ei voi kun
    Member

ihmettelen ko jotku kehuu kuinka baikal toimii. en ole ikinä nähny haulikkoa joka ei toimis. puolareistaki on kokemusta vaikka ja mistä ja kaikki on toiminu vaikkei niitä ole koskaan puhdistettu eikä auki käytetty.

#94908 Ilmoita asiaton viesti
    iiii
    Member

osta helevetissä ei mitään vikaa!!!

#94922 Ilmoita asiaton viesti
    älä tee sitä
    Member

älä helvetissä osta. ainoa haulikko jossa on vikoja ollut. benelli tai beretta on parempi.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,211 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.