Äänestys
- This topic has 1 reply, 31 voices, and was last updated 10.01.2006 at 10.1.2006 22:08 by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Heittokalastusvälineet › Äänestys
Mikä kolmesta välineestä on sinulle tärkein kalastuksessa: haavi, nostokoukku vai paljaat kädet, kun saat kalan?
no nostokoukku ! ! !
iso haavi
iso haavi
Iso haavi on tietysti noista varmin. Mut jos ette oo vielä kokeillu niitä nostopihtejä niin suosittelen!! Aluksi epäilin, mut ostin sellasen enkä todellakaan epäile enää!!
itse nostan kalat paljain käsin, kun en osaa kalaa kunnolla koukata. haavi taas menee aina tuhantenteen sotkuun, enkä pidä selvittämisestä. hauki nousee helposti pään takaa nostettaessa.
No kyllähän niitä välineiä on monenmoisia, mutta sillon 60- luvulla niitä ei varmaan ollu. Ja mun isosetäni oli kova kalamies. Ja arvatkaas, vetikö se tuolta Kaspianmereltä isoja affenia?! No veti! Sellasia, jotka ei oo alamittaa nähnykkää
Haavihan se.
Haavi on minusta varmin mutta nostopihdit ovat myös hyvät.
itse käytän nostokoukkua koska sitä on helppo kuljettaa repussa mukana ku käy pyörällä kalassa!
Kesällä kalastaessa haavi mutta talvella taas haukijahdissa nostokoukku. Itse en ole koskaan nostanut kaloja käsin mutta ammattimiehet osaavat ottaa ne.
Iso haavi
Pitkävartinen nostokoukku
haavi
No palajaat käedet
Kangasalan Vesijärvi eli kisaisäntä Jari Tuiskusen kesämökkijärvi oli viiko...
Kun tietää mateen kutupaikan, saalis kutuaikaan katiskalla on lähes varma....
Kuinka pitkä on Jari ja Heikin suurin kuha kalareissulla, joka toteutuu noi...
Ilmatieteilijät törmäsivät marraskuussa Suomessa poikkeukselliseen säätilan...
Jarin kanssa kalassa -arvauskisa päättyi kolmeen oikeaan vastaukseen viime...
Kirjauduit palveluun rekisteröityneenä käyttäjänä. Voit osallistua keskusteluihin ja lukea palvelun maksuttoman sisällön. Tilaamalla saat käyttöösi koko digipalvelun.
HUOM! Jos sinulla on voimassa oleva Erän tilaus, kirjaudu Otavamedia-tilin tunnuksilla. Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
Voit myös tilata palvelun käyttöösi tästä.
Siirry tästä Erän Kalakeli-sovellukseen: WWW | Android | iOS