9,3×62?
- This topic has 7 replies, 6 voices, and was last updated 27.01.2011 at 27.1.2011 23:22 by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Aseharrasteet › 9,3×62?
Te jotka olette ampuneet 7,62x53R ja 9,3×62 kalinberisilla aseilla varmaan tiedätte onko niitten potkussa miten paljon eroa? Itse en ole ampunut kuin 7,62x53R:llä ja muutamalla pienemmällä kalinberilla.
kyllähän siinä on selkee ero.joillekkin 9.3*62:sen potku on jo ampumista häiritsevä,varsinkin kevyisiin mettä pyssyihin kaverit on laitattanut pienen äänen vaimentajan joka pehmittää potkua mukavasti.7.62-53r on 308:n kanssa tehoiltaa/potkultaan lähes sama.mutta metsästys tilanteessa on sama millä ampuu (itsellä myös 460) ei sinää potkua edes huomaa kun on tarpeeks tiukka tilanne.harjotella kyllä kannattaa jollain pienemmällä ettei tule rekyyli kammoa
Joo on tuolla 7,62x53R:llä tullu ammuttua aika paljon ja vielä tulee ammuttuakin. Eikös 3,2kg painava ase ole aika kevyt 9,3×62:lla ammuttavaksi?
Aikaisemmin minulla oli rekyylikammo, mutta siitä olen jo päässyt eroon. Nykyään ampuminen järeämmillä aseilla on jo mukavaa.
Kyllä noilla kalibereillakin rekyylin potkun saa hillittyä, kun pitää tukevasti kiinni ja aseen perä on oikeassa kohtaa olkapäätä vasten
TIKKA T3 HUNTER, 9,3*62
näyttää vähän kun sukeltajien harppuunapyssyltä
Jos rekyyliä pelekää niin kannattaa ottaa tyttökaliperi 6,5×55 tai 308
Uudessa luonnonsuojelulaissa ja siihen liittyvässä Urho Kekkosen kansallisp...
Kalatalouden Keskusliitto esittää, että myös yli 65-vuotiaiden tulisi maksa...
Autiotupien käyttöohjeet on yleensä kerätty pöydillä oleviin kansioihin eli...
Jari ja Heikki tepastelevat viikon kuluttua Lempäälän Höytämönjärvelle tavo...
Saimaan järvilohi on ELY-keskusten kehittämien tulosmittareiden perusteella...