lincoln premier
Home › Forums › Aseharrasteet › lincoln premier
- This topic has 7 replies, 6 voices, and was last updated 09.11.2005 at 9.11.2005 21:33 by aloitteleva metästäj.
-
AuthorPosts
-
lincolnMember
kertokaa kaikki hyvät ja huonot puolet tästä uusimmasta lincolnista jossa on öljytty tukki ja kullattu liipasin
-kestääkö hyvi teräs hauleja tai täyteisiä ym tai onko tukissa tai koneistossa jotain sanomista
aloitteleva metästäjMemberno onko lincolnissajotain vikaa vai ei näyttäväst ookko kukaan puhu mitään siit
NisäkäsMemberKun nyt ei ole kovin paljon vastauksia tullut niin puutun asiaan,vaikkei tuosta uusimmasta mallista ole kysymyskään.
Ostin itse vajaat pari vuotta sitten kaliiberi kakskymppisenä,päällekkäispiippuisena,kiinteillä supistajilla(vartti ja puoli supistus)Puolisupistus tekee vaikka kuinka mahtavan kuvion.Varttiin en ole ihan tyytyväinen.Täyteinen kylläkin on ihan mahtava sillä ampua,vaikka viekin vähän sivuun,jonka vian voi tietysti korjata tilaamallani punapistetähtäimellä.
On se ehkä niinkin että halvalla ei huippuluokkaa saa.Olen kyllä kumminkin tyytyväinen hinta/laatu suhteeseen.Parempiakin haulin viskuukoneita kun minulla on tarvittaessa.Koneisto on tähän asti toiminut moitteettomasti.Enhän kyllä kovin paljon ole kerennyt käyttääkään kun kivääri on ollut etusijalla.Magnumien suhteen ei ole mitään ongelmia.Kuukauden päästä taas merelle linnustamaan.
linMembereikö kukaan omista lincoln premierin uusinta mallia kun tänne ei ole tullut muuta kommenttia tai eikö siinä sitten ole mitään vikaa vai
erämiesMemberNoh , itse ostin luxe mallin jokunen aika sitten.
Mielestäni ase on erittäin siistiä työtä . Vertasin Tikka x12 malliin niin lincoln oli jopa siistimmän oloinen. Ihan hyvä ampua ja vikoja ei ole ilmennyt .Tai oikeastaan on sen verran että pari kertaa on yläpiipun iskuri puhkaissut nallin.
Aseen piiput ovat sikäli hyvin onnistuneet että eivät ole ollenkaan nirsoja panoksille. Hyvin käyvä panos on todella helppo löytää.
Oma ase vie osumakuvion melko tarkkaan siihen mihin tähtää eli ei ole ns ylävientisyyttä.
Ihan hyvä peli jos ei aio ampua suuria laukausmääriä. Luulen että ase ei kestä ampua kymmeniä tuhansia laukauksia,, tai mistäpä tuon tietää ?
silkkitukkaMembererämies VS: lincoln premier
Noh , itse ostin luxe mallin jokunen aika sitten.
Mielestäni ase on erittäin siistiä työtä . Vertasin Tikka x12 malliin niin lincoln oli jopa siistimmän oloinen. Ihan hyvä ampua ja vikoja ei ole ilmennyt .Tai oikeastaan on sen verran että pari kertaa on yläpiipun iskuri puhkaissut nallin.
Aseen piiput ovat sikäli hyvin onnistuneet että eivät ole ollenkaan nirsoja panoksille. Hyvin käyvä panos on todella helppo löytää.
Oma ase vie osumakuvion melko tarkkaan siihen mihin tähtää eli ei ole ns ylävientisyyttä.
Ihan hyvä peli jos ei aio ampua suuria laukausmääriä. Luulen että ase ei kestä ampua kymmeniä tuhansia laukauksia,, tai mistäpä tuon
oliko tuo luxe malli kuinka kallis?
erämiesMember750 eur . Tosin sain entisestä mahtavvan hyvityksen joten kauppa tuli ehkä juuri sen takia.
aloitteleva metästäjMembertäh nii paljo ite osti lincoln premieri 590 säkylä aseest ja eräst uus malli viel
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.