Apuva!!

Home Forums Ottivieheet ja perhot Apuva!!

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Kalamies-92
    Member

Meen tänään aika tummavetisel metsälammel kalaan. Kertokaa hyviä uistimia! :) Ja nopeeta nopeeta!! ;)

#89563 Ilmoita asiaton viesti
    juho 89
    Member

minkähän kokonen lampi..? ainakin pientä haukee niissä usein on. väreistä en tiedä mitään.. mut jos ei ole tietoa pitäiskö sieltä edes tulla kalaa ja mitä niin jotain bete lottoa, muita lippoja ja pikkulusikoita ehkä kannattaa viskellä. ja minnow spoon pitää olla mukana :)

#89568 Ilmoita asiaton viesti
    Jarski
    Member

Mä oon kans tollasella oikein tummavetisellä lammella kalastellu ja ahventa on tullu Lotolla ja pienillä matojigeillä. Värit oikein kirkkaita ja räikeitä. Hauelle sitten Spoonia, Lottoa ja mahdollisia pintavaappuja. Värit taas räikeät.

#89573 Ilmoita asiaton viesti
    Kalamies-92
    Member

Sain sielt stormin naturisticil 4.5 kilosen hauen! B) Ja värinä toimi ”legendaarinen” ahven.. ;)

#89580 Ilmoita asiaton viesti
    juupajuu
    Member

onneks olkoon vaan…! :D :p

#89586 Ilmoita asiaton viesti
    lohipoika95
    Member

ja määku en oo saaniu mitään lotol…(oikeesti)

#89590 Ilmoita asiaton viesti
    ERÄ-Jorma
    Member

ei sinne muuta tarvii ku joku lusikka iha hopee,musta tai sininen. Vaappuja en ole metsälammilla käyttäny mut kantsii varata myös esim. muovikala lippa tai ihan tavallinen lippa. ruoho uistimii ei itelläni satu olemaan, mutta kannattaa varata mukaan koska uppotukkeja/lumpeita voi olla paljon. ;)

#89593 Ilmoita asiaton viesti
    ERÄ-Jorma
    Member

haukea tulee paljoo ja joskus jopa isoja jötiköitä

#89595 Ilmoita asiaton viesti
    ERÄ-Jorma
    Member

hauet eivät nirsoile!

#89614 Ilmoita asiaton viesti
    Apuva
    Member

Lainaus:
    18.09.2005 klo 15:39 juho 89 kirjoitti
    minkähän kokonen lampi..? ainakin pientä haukee niissä usein on. väreistä en tiedä mitään.. mut jos ei ole tietoa pitäiskö sieltä edes tulla kalaa ja mitä niin jotain bete lottoa, muita lippoja ja pikkulusikoita ehkä kannattaa viskellä. ja minnow spoon pitää olla mukana :)

Tuo ”pientä haukee niissä usein on” ei pidä paikkaansa ainakaan joka lammessa. Itse olen saanut eräältä metsä lammelta 3kg, 5kg ja 9kg hauet, se on keskimäärin noin metrin syvä ja lumpeita on aivan helvetisti! :/

#89621 Ilmoita asiaton viesti
    Miki
    Member

Joo sama tääl, siel ei oo suunnilleen yhtään pienii haukii..
    Kaikki on semmosii jumbojööttei.. :D

#89626 Ilmoita asiaton viesti
    Kova Poika
    Member

mun kaveri sano että sai Houhajärveltä 9 kilon hauen katiskalla. En olisi uskonut, sillä se on sen näköinen järvi, että hauki eläisi hirveällä nälässä… :|

#89630 Ilmoita asiaton viesti
    mestari
    Member

jos on huono näkyvyys niin kannattaa vaan kokeilla sellaisia uistimia joita voi uittaa mahdollisimman hiljaisella nopeudella. plussaa ois sekin jos uistin pitäis jotain räminää. pieni täkykin siihen lisättynä voisi hajullaan ratkaista pelin…

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.