Perhosetti

Home Forums Perhokalastusvälineet Perhosetti

This topic contains 25 replies, has 11 voices, and was last updated by  Joonas.koho 26.06.2011 at 26.6.2011 16:14.

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author

Pasi
    Member

Todennäköisesti on istutettu, edellisenä lauantaina muuan perhostelija otti 7 kirree (3mukaan) ja laski yli 2kg kaloja takas kun kiintiö oli jo täynnä.
    Tulipa sieltä lähiaikoina jopa järvilohi(53cm), mistä lie vaeltanut…

#11936 Ilmoita asiaton viesti

Pasi
    Member

tarkennetaan vielä että toi järvilohi ei ole mun saama…harmi.. ;)

#11937 Ilmoita asiaton viesti

Jarski
    Member

Juu se järvilohi oli ihan nätti. Väsyttelin just omaa mitallista taimenta ja kattelin et toisella puolella jokee joku riehuu myös kalan kanssa. Päästin taimeneni vapauteen ja kävin kattomas saalista. Ja lohenhan se rouva oli napannut :D

#11938 Ilmoita asiaton viesti

Pasi
    Member

Jaa, olit paikalla ;) joku rouvako sen sai?
    Miks niillä aina käy tuuri :D
    Mitkäs on otti perhoja/uistimia sielä? Kuulemma musta streameri on toiminu kuten myös oranssi liitsi…

#11939 Ilmoita asiaton viesti

Jarski
    Member

Mä oon kalastanu uistimilla, hyvin toimii Rapala CD ja Salmo Hornet. Leechejä oon vähä viskelly, mutten saanut mitään. Kaveri sai pari taimenta myös Meppsin Aglia Longilla ja Seniorilla.

Naispuolinen oli tosiaan lohen saaja. Mutta näytti kyllä varsin taitavalta kalastajalta, joten alottelijan tuuria ei ainakaan ollut mukana :) Ehkä naiset osaa vaan siimaa viruttaa kauniimmin ku me miehet :D

#11940 Ilmoita asiaton viesti

Pasi
    Member

Tuli käytyä tuol haihulla, aika asiallinen paikka kyl. Paikallinen heppu otti 2,5kg kirren uistimella.
    Sain itekin mitta taimenen(takas kuteen) ja 1800g kirren.
    Seurueen yheltä lähti perho jonkun mörön suuhun…syvänteestä nappas ja poikki…näitä sattuu(ei mulle) ;)
    Positiiviset kokemukset, hirvee tuuli tuppas haittaan vähän perholla heittää siä pohjapadolla ku on alavaa niin tuuli kävi siihen aika kivasti..

#11941 Ilmoita asiaton viesti

Joonas
    Member

Joo eli myydään Shakespeare perho vapa ja Bfr Rimfly 95 kela +siima… paketti sopii hyvin aloittelialle tai vähän kokeneemalle perhostajalle.. ostin kelan uutena ja olen kalastanut sillä 5 kertaa eli ihan kuin uusi.. tästä hyvä setti vaikka perheen nuorille erän kävijöille..Hinta 60-70 euroa.. maksu: Rahat tilille,paketti postiin… jos kiinostaa mailaa joonas400 @ jippii.fi

Ps. Kannustakaa nuoria erän käynissä..

#11942 Ilmoita asiaton viesti

t.p
    Member

ostin eilen abu merkkisen perho setin kun menin heti kokeilemaan niin heti vapa poikki

#11943 Ilmoita asiaton viesti

.
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: t.p
    ostin eilen abu merkkisen perho setin kun menin heti kokeilemaan niin heti vapa poikki

paljo makso??

#11944 Ilmoita asiaton viesti

t.p
    Member

se makso jotain 130e

#11945 Ilmoita asiaton viesti

Joonas.koho
    Member

Itselläni on käytössä 4# Loop multi perho vapa (200e),sharpes of aberdeen 4/5 perhokela (149e) ja loop multi #5 perhosiima (olisiko ollut joku 60-80e)

Jäljitelmillä kalastava
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)

You must be logged in to reply to this topic.