Perhosetti
- This topic has 25 replies, 11 voices, and was last updated 26.06.2011 at 26.6.2011 16:14 by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Perhokalastusvälineet › Perhosetti
Todennäköisesti on istutettu, edellisenä lauantaina muuan perhostelija otti 7 kirree (3mukaan) ja laski yli 2kg kaloja takas kun kiintiö oli jo täynnä.
Tulipa sieltä lähiaikoina jopa järvilohi(53cm), mistä lie vaeltanut…
tarkennetaan vielä että toi järvilohi ei ole mun saama…harmi..
Juu se järvilohi oli ihan nätti. Väsyttelin just omaa mitallista taimenta ja kattelin et toisella puolella jokee joku riehuu myös kalan kanssa. Päästin taimeneni vapauteen ja kävin kattomas saalista. Ja lohenhan se rouva oli napannut
Jaa, olit paikalla joku rouvako sen sai?
Miks niillä aina käy tuuri
Mitkäs on otti perhoja/uistimia sielä? Kuulemma musta streameri on toiminu kuten myös oranssi liitsi…
Mä oon kalastanu uistimilla, hyvin toimii Rapala CD ja Salmo Hornet. Leechejä oon vähä viskelly, mutten saanut mitään. Kaveri sai pari taimenta myös Meppsin Aglia Longilla ja Seniorilla.
Naispuolinen oli tosiaan lohen saaja. Mutta näytti kyllä varsin taitavalta kalastajalta, joten alottelijan tuuria ei ainakaan ollut mukana Ehkä naiset osaa vaan siimaa viruttaa kauniimmin ku me miehet
Tuli käytyä tuol haihulla, aika asiallinen paikka kyl. Paikallinen heppu otti 2,5kg kirren uistimella.
Sain itekin mitta taimenen(takas kuteen) ja 1800g kirren.
Seurueen yheltä lähti perho jonkun mörön suuhun…syvänteestä nappas ja poikki…näitä sattuu(ei mulle)
Positiiviset kokemukset, hirvee tuuli tuppas haittaan vähän perholla heittää siä pohjapadolla ku on alavaa niin tuuli kävi siihen aika kivasti..
Joo eli myydään Shakespeare perho vapa ja Bfr Rimfly 95 kela +siima… paketti sopii hyvin aloittelialle tai vähän kokeneemalle perhostajalle.. ostin kelan uutena ja olen kalastanut sillä 5 kertaa eli ihan kuin uusi.. tästä hyvä setti vaikka perheen nuorille erän kävijöille..Hinta 60-70 euroa.. maksu: Rahat tilille,paketti postiin… jos kiinostaa mailaa joonas400 @ jippii.fi
Ps. Kannustakaa nuoria erän käynissä..
ostin eilen abu merkkisen perho setin kun menin heti kokeilemaan niin heti vapa poikki
paljo makso??
se makso jotain 130e
Itselläni on käytössä 4# Loop multi perho vapa (200e),sharpes of aberdeen 4/5 perhokela (149e) ja loop multi #5 perhosiima (olisiko ollut joku 60-80e)
Takana on sen verran pitkä talvi, että avovesikausi ei ole etelärannikollak...
Veneen perässä vedettävä solakat vaaput ovat tuttu konsepti, mutta maistuuk...
Vanhoista klassikoista syntyy yhä uusia versioita. Klassikolusikan voi anta...
Lippauutuuksia ei tule kaudelle 2022 monta, mutta ainakin niissä riittää vä...
Jigeissä kalastajalla on mistä valita. Ainakin painon suhteen. Valikoimaa r...
Kirjauduit palveluun rekisteröityneenä käyttäjänä. Voit osallistua keskusteluihin ja lukea palvelun maksuttoman sisällön. Tilaamalla saat käyttöösi koko digipalvelun.
HUOM! Jos sinulla on voimassa oleva Erän tilaus, kirjaudu Otavamedia-tilin tunnuksilla. Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
Voit myös tilata palvelun käyttöösi tästä.
Siirry tästä Erän Kalakeli-sovellukseen: WWW | Android | iOS