Perhosetti

Home Forums Perhokalastusvälineet Perhosetti

This topic contains 25 replies, has 11 voices, and was last updated by  Joonas.koho 26.06.2011 at 26.6.2011 16:14.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author

Pasi
    Member

Eli mitä suosittelisitte setiks. kannattaako ostaa paketti, vai erikseen? Mielellään kuulisin infoa niistä mistä on omakohtaista kokemusta.

#11921 Ilmoita asiaton viesti

Fisustaja
    Member

mä ainaki ostin perhosetin.vision keeper 5-6# 99 B)

#11922 Ilmoita asiaton viesti

Pasi
    Member

onko ollu hyvä?

#11923 Ilmoita asiaton viesti

perhomies
    Member

Minun isä osti mulle Abu Garcian perhosetin ja meni ekalla kertaa poikki mutta saan uuden takuusta vaikka sitä ei ole vielä näkynyt.. :'(

#11924 Ilmoita asiaton viesti

mopo
    Member

Mulla on loopin adventure luokkaa 5-6 ja on toiminu.. Uuden perhosiiman olen kyllä ostanut settiin. Ihan hyvä setti jonka voi saada noin 100 eurolla, jopa allekkin.

#11925 Ilmoita asiaton viesti

Pasi
    Member

jeps. Jotain tollasta loopin 5-6 luokan settiä olen haaveillut..
    Kun löytyis hyvä tarjous. tai käyettynä joku…

#11926 Ilmoita asiaton viesti

Pasi
    Member

hommasin visionin setin 125€ tingittynä. Loopin setin olisin hommannu mut ne oli loppu eikä ollu aikaa jäädä vartoon, ja olis se ollu kalliimpikin…joku 180-190€.
    Tänään ja huomenna testaan settiä…
    Mitäs perhoja suosittelettä näin syksyllä?

#11927 Ilmoita asiaton viesti

mopo
    Member

Lainaus:
    09.09.2005 klo 09:24 Pasi kirjoitti
    hommasin visionin setin 125€ tingittynä. Loopin setin olisin hommannu mut ne oli loppu eikä ollu aikaa jäädä vartoon, ja olis se ollu kalliimpikin…joku 180-190€.
    Tänään ja huomenna testaan settiä…
    Mitäs perhoja suosittelettä näin syksyllä?

Jos käyt istuskoskilla niin musta liitsi tuntuu olevan usein kalojen mieleen.. Kuulapääpupatkin toimii. =) Muista kuitenkin taimenen rauhoitusaika 11.9-15.11

#11928 Ilmoita asiaton viesti

joku
    Member

Visionin 3Zone on kyl paras setti. Hinta/laatu suhde hyvä. Ja muutenkin toimiva setti

#11929 Ilmoita asiaton viesti

Fisustaja
    Member

on ollu se loop 5-6 hyvä =)

#11930 Ilmoita asiaton viesti

Halpojen perhosettien testi on työn alla ja ilmestynee Erässä joskus ensi vuoden puolenvälin paikkeilla.

Terveisin
    Jari Tuiskunen / Erä

#11931 Ilmoita asiaton viesti

Pasi
    Member

Kyllä muistan rauhotuksen. Paljon löytyy paikkoja jossa voi silti kalastaa….muutamia mainitakseni:
    palsankoski, haihunkoski(taimen rauhotettu, saadut tammukat päästettävä takaisin) , merikarvianjoki, siinä muutamia.

#11932 Ilmoita asiaton viesti

Jarski
    Member

Isoa syntiä pitää koski auki taimenen rauhoituksen ajan. Ns pyhä ja eettinen asia. Tuskin kukaan meidänkään makkariin tulee katselemaan lisääntymispuuhia ;)

#11933 Ilmoita asiaton viesti

Pasi
    Member

Sielä vesi on niin sameeta ettei läpi nää, joten kalojen ”puuhat” jää näkemättä, ellei kesken puuhaa vaappu/perho satu kohdalle.
    Viimeviikonloppuna oli ainakin ollut kirre syönnillä, tai sit kalamies oli vaan niin pro.

#11934 Ilmoita asiaton viesti

Jarski
    Member

Haihun vesi on kyllä aivan karseen väristä, mutta kalaa tulee siitä huolimatta hyvin. Tietääkseni ainakin tän kuun alussa istutettiin sinne kirjoa.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)

You must be logged in to reply to this topic.