bete lotto.!
- This topic has 1 reply, 79 voices, and was last updated 17.04.2014 at 17.4.2014 10:21 by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Ottivieheet ja perhot › bete lotto.!
ostin tänään kyseisen uistimen hintaan 5,30. väri oli PU-24, eli oranssi jos mustia pisteitä. onko kokemuksia tästä uistimesta, saaliita?
kokemusta lotoista on paljon. kalaa tulee hyvin, kirree, taimenta, säynävää,toutainta ja hullusti ahventa. mistä noin halvalla saa lottoja?
Halpa-Hallista.
saiskohan sillä sitte hyvin ahvenia paremmin kuin tavallisilla lipoilla?
no kyllä saa. mun ennätys on 28 ahventa runsaaseen tuntiin. tollon oli kala kiinni peräti 27 perättäisellä heitolla
minkä värinen se oli , millä ne ahvenet tuli?
mulla on kaks lottoo… BSF-01 ja PH-70.. kummallaki tulee kaiken näköstä kalaa..
Mun ukin veljellä oli kauan aikaa sitten iso hauki kiinni saman värisessä lotossa mutta kala sotki itsensä kaislikkoon niin sinnehän se jäi..
no sillon ne tuli loton pienimmällä koolla. värinä oli salakka. mutta muillakin saa. kannattaa hankkia ainakin se 9g
tuo minun ostama on 9 grammanen.
olen saanut lotolla juutualta useampia yli kolmen kilon taimenia että hyviä kokemuksia löytyy
Lotto on kyllä todella hyvä peli. Varsinkin järvellä heittokalastuksessa se on ollut usein aivan lyömätön. Monasti se noukkii eniten ja isoimmat ahvenet. Koskella se joutuu ehkä alakynteen kun ui harmillisen pinnassa. Paitsi heti istutusten jälkeen kun kalat on vähän tyhmiä.
Hyvä viehe! on Bete lotto!
Kyllä sillä on kalaa tullut. Istutuslammet ovat ensimmäiset jotka se ovat osoittaneet. Yleensä tullut kirjolohia, mutta muutama taimenkin on kalastusporukkamme ylös nuokkinut..
Mikä väri/koko kannattais ostaa… Aikomus on ostaa lotto…
Sillee niinku ekaks beteks…
Pohjois-Suomen hallinto-oikeus on hyväksynyt aluehallintoviraston tekemän r...
Jarin kanssa kalassa -arvauskisa pyöri Lempäälän Höytämönjärvellä yli viisi...
Uudessa luonnonsuojelulaissa ja siihen liittyvässä Urho Kekkosen kansallisp...
Kalatalouden Keskusliitto esittää, että myös yli 65-vuotiaiden tulisi maksa...
Autiotupien käyttöohjeet on yleensä kerätty pöydillä oleviin kansioihin eli...