ennätys kalasi?

Home Forums Kalastuksen huippuhetket ennätys kalasi?

Viewing 7 posts - 226 through 232 (of 232 total)
  • Author
    sidebyside
    Member

Mitään kauheen mainittavia ei oikeastaan ole mutta yksi hauki oli 11,200 kg ja järvitaimen koko lailla tasan 5 kg. Tuon hauen saannista on aikaakin kulunut jo yli 20 vuotta mutta tuo taimen saatiin toissa kesänä.

#11662 Ilmoita asiaton viesti
    plzfeedme
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: shwievel
    Alkuperäinen kirjoittaja: Redridinghood
    Alkuperäinen kirjoittaja: jäbä
    Oon 11 ikäne ja tollasen vuoden kalastust harrastanu tänä vuonna on kolme aika isoo tullu, isoin on 13.8kg Hauki Päijänteeltä ku heittelin veneest, tuli muute Kuusamon vihreel Suurhauel =). toisiks isoin on 8.9kg Hauki Rapalan CountDown super shad rapin Papukaija väritys. sit kolmanneks isoin on mökiltä tasan 4kg Hauki, Uistimena oli vast ostettu Stormin 10cm Suspending WildEye swim bait jigillä mikä oli keltasen värine ja siin oli mustat raidat. on niitä 1 ja 2kg haukia tullu semmoset 3, ja 800g ahven ne on tullu Kuusamon ja Mepsin lipoilla. Mökkimme sijaitsee Päijänteen yhes rannas.

Hienoja saaliita ja varsinkin, kun olet kalastellut vasta vuoden. Toivottavasti otit näistä kaloista kuvia. Linkin kuviin voi laittaa tännekin….

EI VOI! … ei se sitte ois enää kalajuttu :p

taidat olla unia nähnyt..=) Laita kuvia ni uskotaan paremmin.Koska vajaa 14 kg hauen ylös saamiseks pitää olla kokenut ja taitoa paljon enemmän ku vuodessa kertyy.mut kuvaa kehiin vaa..

#11663 Ilmoita asiaton viesti
    plzfeedme
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: korpijouni
    Mitään kauheen mainittavia ei oikeastaan ole mutta yksi hauki oli 11,200 kg ja järvitaimen koko lailla tasan 5 kg. Tuon hauen saannista on aikaakin kulunut jo yli 20 vuotta mutta tuo taimen saatiin toissa kesänä.

komeen hauen oot saanu ja 5 kgn järvitaimen olis mun unelma.kaunis ja harvinainen jalokala.Tänään appi-ukon kaa kuhia uistelemaan illalla.Toiv sais 3 kgn koska ennätys on 2.8kg viime jussilta.

#11664 Ilmoita asiaton viesti
    HaukiOnFisu
    Member

Olen saanut isoimman haukeni ONGELLA! :D totta se on paino tollaset 1,6 kg. Olin 5vuotias kun sain hauen.

#11665 Ilmoita asiaton viesti
    jari61
    Member

kalavedet on paremmin pikkukalaisia vaan poikasena iskukoukulla saatiin muutamia reilu 10kg haukia ja viimekesänä 3,5 kg hauki vetouistimeen

#11666 Ilmoita asiaton viesti
    lohimies20
    Member

Tuossa viime kesänä sain 9.4 kilosen naaras lohen ja olen lohta metästänyt 15 vuotta ja nyt viime vuonna sain sen lohen :) Lohen sain Simojoesta :) kotipaikkani liepeiltä :)

#11667 Ilmoita asiaton viesti
    Hautamäki
    Member

Yksi kalastamisen huippuhetkistä jos niin voi ilmaista oli kun olimme sukellusreissulla Norjassa ja saaliiksi tuli kissakala. Painoa oli varmaan lähemmäs 5kg.

Viewing 7 posts - 226 through 232 (of 232 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.