Nyt Nappaa

Home Forums Palaute & Erän sisältö Nyt Nappaa

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Timo
    Member

Tiedustelisin, milloin saan Abun Nyt napaan. Olen kestotilaaja ja minulle on tähän asti lähetetty vain ja ainoastaan eräkalenteri. Niitä onkin sitten tullut useampi kappale. :(

#82148 Ilmoita asiaton viesti
    RAATO
    Member

Mulla kävi vähä samal taval mut se oli seinäkalenteri joka puuttu…(liekö mennyt teille päin :p ) Soitin erälle ja lupasivat lähettää…tuli seuraavana päivänä.:)

#82152 Ilmoita asiaton viesti

Erän markkinointi ilmoitteli pari viikkoa sitten, että Nyt Nappaa -postitetaan kestotilaajille kolmosen välissä, koska uusien kestotilausten vuoksi painos pääsi loppumaan.

Marko Korhonen
    Erä

#82156 Ilmoita asiaton viesti
    Timo
    Member

Mulle on tullut erän kalastuskalenteri molempien tämän vuoden numeroiden välissä ja viime viikolla kotiin tippui kirjekuori jonka sisältä löytyi jälleen toi kalenteri ja siellä oli saatekirjeenä pahoittelut lukijalahjan viivästymisestä.

Siinä kirjeessä piti varmaan olla Abun Nyt nappaa. Mutta kun ei. En usko, että sitä Nytt Nappaata tulee kolmnnenkaan numeron välissä, mutta todennäköisestisieltä tulee taas yksi kalenteri.

#82173 Ilmoita asiaton viesti
    Rami Kangas
    Member

Tiedättehän tunteen: kun yksi asia lähtee menemään pieleen niin sitten toinenkin, ja kolmas ja niin edelleen – lumipalloefekti on valmis. Näin on valitettavasti käynyt alkuvuoden kestotilaajien etujen kanssa. Monet ovat saaneet kalentereita tuplana, osa jopa triplana. Toiset ovat joutuneet ihmettelemään kun ensimmäistäkään ei tule. Syy on tietenkin lehtitalossa, joka on tehnyt virheen osoitepoiminnoissaan. Massatuote, massamokat.

Ja kun sitten osa Nyt Nappaa -kirjasista jää Ruotsiin ja lehti ehtii lähteä postiin, on soppa valmis. Puhumatta tietenkään vaapputehtaan toimitusaikatauluista. Välillä tämä näköjään tuntuu olevan vähän hankalaa.

Olemme täällä Erän markkinoinnissa erittäin pahoillamme ja häpeissämme tapahtuneista sähläyksistä. Toivomme hartaasti, että toimitukset tulisivat perille tällä tai viimeistään ensi viikolla. Uusien kestotilaajien kohdalla voi aikataulu tosin tästä vielä heittää (kestotilaaminen on kasvattanut rajusti suosiota). Mikäli toimituksissa, tuotteissa tai muissa etuihin liittyvissä asioissa tulee vielä epäselvyyksiä, pyytäisin nöyrästi palautetta. Tällä tavoin pääsemme heti jyvälle, missä oikeasti mennään.

Kaikesta huolimatta, raikasta kevättä kaikille!

Rami Kangas
    markkinointipäällikkö

#82177 Ilmoita asiaton viesti
    Timo
    Member

Kysyn vielä sen, onko teillä tiedossa kenelle on mennyt ja mitä, vai täytyykö minun ottaa sinne yhteyttä, jotta saan tuon Nyt Nappaan.

#82178 Ilmoita asiaton viesti
    Rami Kangas
    Member

Periaatteessa on selvillä, kyse on nyt vielä lähinnä ajoituksesta. Pyydän kärsivällisyyttä. -RK

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.