Uuden tilaajan kylkiäislahjat…. .

Home Forums Palaute & Erän sisältö Uuden tilaajan kylkiäislahjat…. .

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Ilmarix
    Member

Kuinkamoni on saanut uuden kestotilaajan etuihin kuuluvat rapalan uistimen ja abu:n nyt nappaa kuvaston?

#81557 Ilmoita asiaton viesti

Ainakaan minä en ole saanut Abun Nyt Nappaata taikka Rapalan viehettä joiden saamani tarjouksen mukaan olisi pitänyt tulla numeron 2 mukana, vaan eivät tulleet ”#¤% Eipä saanut samaiseen tilaukseen tarttunut tuttunikaan. Itselläni tilanne oli sama myös viime vuonna eli sai soitella aika paljon perään, että sai luvatut tilaajalahjat… mikähän tässä on ongelmana ?

#81598 Ilmoita asiaton viesti
    Ibiskukko
    Member

Sama juttu täällä, kalenteria pukkaa, Nyt Nappaista ym luvatuista kylkiäisistä ei tietoakaan. Parasta hommassa on se, että tällä ERÄ:n omalla palstalla ei tämän tyyppisiä tiedusteluja noteerata toimituksen puolesta laisinkaan!

#81623 Ilmoita asiaton viesti

Kiitos palautteestanne, kaikesta huomaa miten tarkkaavaisia Erä- lehden lukijat ovat!

Erä -lehden numero kahden mukana piti uusille kestotilaajille tosiaankin tulla uistin ja Abu Garcian Nyt Nappaa -kirja. Valitettavasti Deep Tail Dancer -uistimien valmistusaika venähti odotettua pidemmäksi, eikä se ehtinyt lehden mukaan. Nyt olemme kuitenkin saaneet uistimet ja ne toimitetaan uusille kestotilaajille mahdollisimman nopeasti.

Uusia kestotilauksia tuli odotettua reippaasti enemmän ja Abu Garcian Nyt nappaa -kirja loppui valitettavasti kesken. Kaikki tilaajat, jotka eivät kirjaa saaneet, saavat sen Erä -lehden numero kolmen mukana.

Pahoittelemme, ettemme saaneet toimitettua teille luvattuja tilaajaetuja lupaamamme aikataulun mukaisesti.

Mukavia pilkkikelejä ja antoisia lukuhetkiä Erä -lehden parissa!

#81625 Ilmoita asiaton viesti
    Pasi
    Member

Tervehdys.

Tuleeko minullekkin tuo nyt nappaa sitten numeron 3 mukana? Sain numeron kaksi mukana pikku-räsäsen sekä jo toisen kalenterin, mutta en nyt nappaata.

#81644 Ilmoita asiaton viesti
    Heikkik
    Member

Minulle ei ole tullut vielä yhtäkään kalenteria 3 vuoden aikana, joina olen ollut kestotilaaja

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.