millainen haulikko 14 vuotiaalle?
- This topic has 1 reply, 16 voices, and was last updated 05.05.2011 at 5.5.2011 20:02 by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Metsästys & riista › millainen haulikko 14 vuotiaalle?
haluisin tietää et minkälaista haulikkoa suosittelette 14 vuotiaalle pojalle?
oon noin 150cm pitkä ja suoritan metsästäjäntutkinnon lähiaikoina ja oma ase olis hyvä kun mennään jahtiin isän kanssa. eli linkkejä ja ehdotuksia tulemaan!
Mikä olisi hintaraja ja onko merkillä väliä ?
12/76 on hyvä kaliiperi mutta ite haulikko onkin sitten makuasia
hinta vois olla siinä alle 800e et käytettynä ajattelin ostaa.. merkillä ei sinänsä ole väliä, mutta sako tai tikka olis semmoset mistä olen kuullut kehuja. aseen rekyyli ei saisi olla kovin suuri, oon aika heiveröinen. oon ampunu haulikola ennenkin, ukin vanhalla baikalilla jossa oli villisika ja savikiekko luodit sisässä. jos joku kehtaaa, niin vois laittaa tosta 12/76 kaliiperista linkkejä. kiitos etukäteen!
800 euron budjetilla nuo sakot ja tikat varmaan ihan hyviä, baikal myös menee, rekyylit ovat lähes kaikissa noissa haulikoissa samat mutta voihan niihin ostaa rekyylin vaimennus levyt.. linkkejä tulee jos löydän..
http://asesivut.net/kpalsta/topic.php?tid=8385 Tossa ois yks..
Googleen ”12/76” niin alakopa olemaan tarjonnassa vaekka minkälaesta hyvvee ja halapoo.
kiitos vinkistä :D
greentrail.fi/content/product_image/lasku1_015.jpg?PHPSESSID=35c1d4cb242dc5b96dfd9377ea89e1cc
Mitäs mieltä ootte tuosta. Onko kokemusta?
jos linkki ei toimi niin laitan huomenna uudelleen.
katos tuolta http://asesivut.net/kpalsta/forums.php?fid=3 !
Kaikkea se Sako on kerinnyt 90 vuoden aikana tekemään, mutta haulikoita ei. Pois lukien jotkut mahdolliset yksittäiskappaleet, prototyypit ja tutkielmat (”concept guns”).
Osta käytetty suhl. Saat käytettynä aika edullisesti ja laatukin erittäinhyvää käyttösellaista.
Elä nyt näitä kuuntele, osta turvallinen uusi ase ja jossa on takuu voimassa. Rinnakkaista ei kannata jos ei ihan välttämättä sellaista sitten halua, nykyään päälekkäispiippuiset parempia ja makasiini aseet eli itselataavat tai pumput vielä parempia.
Suosittelen pumppua, Remington 870 on hyväksi todettu ja koeteltu väline. Siihen saat varaosaa tarvittaessa ja varustetta ikuisesti. Maailman suosituin haulikko eikä syyttä.
Kangasalan Vesijärvi eli kisaisäntä Jari Tuiskusen kesämökkijärvi oli viiko...
Kun tietää mateen kutupaikan, saalis kutuaikaan katiskalla on lähes varma....
Kuinka pitkä on Jari ja Heikin suurin kuha kalareissulla, joka toteutuu noi...
Ilmatieteilijät törmäsivät marraskuussa Suomessa poikkeukselliseen säätilan...
Jarin kanssa kalassa -arvauskisa päättyi kolmeen oikeaan vastaukseen viime...
Kirjauduit palveluun rekisteröityneenä käyttäjänä. Voit osallistua keskusteluihin ja lukea palvelun maksuttoman sisällön. Tilaamalla saat käyttöösi koko digipalvelun.
HUOM! Jos sinulla on voimassa oleva Erän tilaus, kirjaudu Otavamedia-tilin tunnuksilla. Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
Voit myös tilata palvelun käyttöösi tästä.
Siirry tästä Erän Kalakeli-sovellukseen: WWW | Android | iOS