baikal haulikko

Home Forums Aseharrasteet baikal haulikko

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 2,276 total)
  • Author
    missä erässä
    Member

missä erässä oli pienoiskivääri vertailu. pitää käydä kaupassa lukemassa jos se viellä on siellä.

#43087 Ilmoita asiaton viesti
    Tepa
    Member

tää on haulikko keskustelu eikä mikään pieski keskustelu tai testi keskustelu

#43088 Ilmoita asiaton viesti
    ahhaa
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: Tepa
    tää on haulikko keskustelu eikä mikään pieski keskustelu tai testi keskustelu

eikös tämä ollu baikal keskustelu

#43089 Ilmoita asiaton viesti
    mettämies93
    Member

joo joo körmy ymmärsin asian!:)

volkkari mies menee sinne mihkä sitikkamies ei pääse:)
    #43090 Ilmoita asiaton viesti
    Pekka Suuronen
    Participant

Erä 9-2008

BAIKAL-HAULIKOT VERTAILUSSA
    Paijattu ja parjattu IJ 27 kahtena versiona koeammunnassa

Erä 9-2008 ilmestyy 30. heinäkuuta 2008!

#43091 Ilmoita asiaton viesti
    Trapperi
    Member

Hyvä yhdistelmä; Baikal IZH 27EM-1C & Carlson’s Sporting Clays – pidennetyt vaihtosupistajat (full & modified). Suosittelen!
    /Metsästänyt vuodesta 1975

#43092 Ilmoita asiaton viesti
    mikko
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: Trapperi
    Hyvä yhdistelmä; Baikal IZH 27EM-1C & Carlson’s Sporting Clays – pidennetyt vaihtosupistajat (full & modified). Suosittelen!
    /Metsästänyt vuodesta 1975

mikä siinä on hyvää. arvaa paljonko tuomosella kehumisella on arvoa kun ei edes kerro miksi suosittelee.

#43093 Ilmoita asiaton viesti
    kilpikotka
    Member

Kyl tos ij-27 tuntuu välillä molemmat piiput laukeevan yhtä aikaa mut ei se ampumista haittaa

#43094 Ilmoita asiaton viesti
    veksu
    Member

Outoa miten,voi olla mahdollista?
    Minulla ei ole,lauennut kertaakaan kumpikaan piiput yhtä aikaa.

#43095 Ilmoita asiaton viesti
    MESIKÄMMEN
    Member

Ei mulla kaan. Mahtaneeko johtua käyttäjästä???

#43096 Ilmoita asiaton viesti
    Tepa
    Member

muulla laukiaa molemmat piiput yhtä aikaan kun haluan sitä mutta harvemmin haluan

#43097 Ilmoita asiaton viesti
    Rapsutiini
    Member

Ainakin vanhemmissa ij -27 oli kaksi liipaisinta joilla sai laukaistua halutesaan kummankin piipun yhtä aikaa!

Samoin omissani Baikaleisa voi sekä ij-27 ja ij 58 piiput halutesaan laukaista yhtä aikaa…niiden kaksiliipaisimen johdosta.

#43098 Ilmoita asiaton viesti
    weigga
    Member

jaahah ite oon 13 vuotta ja omat säästöt käytin baikal ij-27. ei ole ollut mitään ongelmia. compac radalla benelli miehet huutelee, että älä päästä tuplakiekkoja kun tää mun benelli ei lataa ja jotkut baikal mp-153 omistajat ampuvat tuplia ilman ongelmia. Beretta miehet taas huutavat vesisateella, että pietään tauko kun on päästävä kuivaamaan tää pyssy ja baikkali miehet taas jatkaa ampumista.
    siis itse olen oppinut baikkalin olevan säätä kestävä ja kyllä kiekotkin tippuu itse sain 22 kiekkoa 25 ja sain kutsun ampuseuraan sm ampujien joukkoon. nyt olisi sitten aseen osto edessä ja olen suunnitellut baikal sportingia (toisena vaihtoehtona ollut beretta, mutta arvatkaapa löytyykö minulta rahaa)!!!

#43099 Ilmoita asiaton viesti
    jaahas
    Member

13v ja niin on kokemusta paljon. beretta kestää vesisadetta niinkuin kaikki muutki aseet. ja muut aseet niinkuin beretta.

#43100 Ilmoita asiaton viesti
    ville 13 v
    Member
    Alkuperäinen kirjoittaja: jaahas
    13v ja niin on kokemusta paljon. beretta kestää vesisadetta niinkuin kaikki muutki aseet. ja muut aseet niinkuin beretta.

jaahas ja ei oo kokemusta ollenkaan. beretta ei kestä vesisadetta niinkuin muut aseet. ja muut aseet kestävät paremmin kuin beretta.

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 2,276 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.