setti vai vapa?
- This topic has 1 reply, 4 voices, and was last updated 10.08.2010 at 10.8.2010 16:06 by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Perhokalastusvälineet › setti vai vapa?
Eli olen 12-vuotias poika jota nyt on ruvennut kiinnostamaan perhokalastus.
Vähänaikaa mulla oli sellanen Rialinnasta hankittu Kinetic Fly Silence perhosetti mutta vapahan siitä napsahti poikki.
Eli nyt kysyn kannattaako ostaa uusi vapa vaiko parempi perhosetti?
Näissä perhoseteissä tuli vastaan sellaset kun Vision Attack ja Loop Adventure. Kumpi näistä on mielestänne parempi?
Voi toki ehdottaa muitakin merkkejä…
Niin ja sitten tuli mieleen että myös hyviä siimoja voi ehdotella.
jos noista niin vision attack luokassa 5.setissä on nimittäin hyvä koma kela,perus hyvä siima,mutta jotkut harvat haukkuu setin vapaa hieman nokkapainoiseksi.toinen hyvä vaihtoehto on hankkia tfo nxt paketti.tfo:lla hyvä ja elinikäinen takuu.elä mene enää ostamaan halpaa settiä kuin tuosilence fly,vaanosta semmonen kunnon setti millä kelpaa kalastaa kauan.
vielä se ton attackin puoleen,että koma on alumiinikela,toisin kun tuo luupin komposiittinen
kiitos paljon
kiitos paljon
Onko kellään kokemuksia tosta tfo nxt paketista?
Löytyykö enempää kommentteja???
Guidelinen ACT4 Combo settiä vitos luokassa suosittelen:) Siinä tulee varmasti hyvä testeissäkin pärjännyt vapa, Reelmaster-kela jonka olen itsekin todennut hyväksi, sillä mulla on ollut sellainen todella aktiivisessa käytössä jo 3 vuotta ja hyvin toimii:) Lisäksi tälläisessä laatupaketissa on laatusiima mikä on suunniteltu toimimaan juuri tämän vavan ominaisuuksien kanssa:) Tuolta voit katsastella tarkemmin –> http://www.helsinkispeyclave.com/shop/product_info.php?cPath=22_145_246&products_id=1775
Ostin tuon tfo nxt:n…
Muuten, onko tuossa TFO NXT paketissa kelluva siima???
Takana on sen verran pitkä talvi, että avovesikausi ei ole etelärannikollak...
Veneen perässä vedettävä solakat vaaput ovat tuttu konsepti, mutta maistuuk...
Vanhoista klassikoista syntyy yhä uusia versioita. Klassikolusikan voi anta...
Lippauutuuksia ei tule kaudelle 2022 monta, mutta ainakin niissä riittää vä...
Jigeissä kalastajalla on mistä valita. Ainakin painon suhteen. Valikoimaa r...
Kirjauduit palveluun rekisteröityneenä käyttäjänä. Voit osallistua keskusteluihin ja lukea palvelun maksuttoman sisällön. Tilaamalla saat käyttöösi koko digipalvelun.
HUOM! Jos sinulla on voimassa oleva Erän tilaus, kirjaudu Otavamedia-tilin tunnuksilla. Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
Voit myös tilata palvelun käyttöösi tästä.
Siirry tästä Erän Kalakeli-sovellukseen: WWW | Android | iOS